BrandTailors finalizează re-brandingul şi schimbarea de ambalaj pentru PAPI, batonul de ciocolată pentru copii din portofoliul Kandia Excelent. Proiectul a fost iniţiat în luna martie a anului 2005, finalizându-se în toamna acestui an. "În condiţiile în care obiectivul de creştere a cotei de piaţă a fost de 25%", declară Alexandra Chirică, Director Marketing - Ciocolata Kandia Excelent, "parcursul lui PAPI într-o piaţă aglomerată de jucători nu a fost uşor". Din acest motiv, procesul de re-branding a durat un an şi jumătate şi a fost gândit în mai multe etape, cea finală fiind schimbarea identităţii şi ambalajului.
Prima investiţie importantă în marca Papi a fost un upgrade la nivelul comunicării, la începutul lui 2005. Campania a avut drept purtător de cuvânt iconum mărcii - ursuleţul - care prezintă pe PAPI ca "prietenul tău super-erou". În urma research-ului post-campanie, Brand Tailors şi Kandia-Excelent au decis ca upgrade-ul trebuie să fie mai amplu şi mai radical, începând chiar de la produs.
Astfel, Kandia-Excelent a decis schimbarea reţetei şi trecerea la producţia acestuia integral din ciocolată reală, plus adăugarea unei noi varietăţi, respectiv "PAPI - cremă de caramel şi lapte".
Soluţia BrandTailors vizează identitatea, ambalajul dar şi produsul (prin intermediul noului design structural), strategia de marcă reflectându-se la nivelul tuturor acestora. "Toate aceste schimbări care au survenit în timp, dar şi eforturile promoţionale ale Kandia Excelent au necesitat până în acest moment investiţii de peste 500.000 de euro, de la advertising, media, packaging, trade, până la matriţele de produs", declară Alexandra Chirică, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent.
BrandTailors este o companie românească de consultanţă de brand care oferă servicii ce includ: Brand Audit, Brand Strategy, Naming, Brand Identity, Packaging Design, Environmental Branding, Digital Branding, Brand Communication şi Brand Management. BrandTailors este autoarea a numeroare proiecte de re-branding de anvergură printre care Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Română, Ana Holdings şi multor proiecte de branding incluzând: Grania, Planorama, Edenia, Algopirin.