Flanco Retail a anunţat, astăzi, printr-un comunicat trimis redacţiei, că i-a promovat pe Nicoleta Capătă şi pe Mădălin Rugeanu la conducerea departamentelor de Resurse Umane, respectiv de Retail.
Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco, a declarat: "Maturitatea şi experienţa dobândite, precum şi rezultatele obţinute în cei 10 ani petrecuţi în Flanco îi recomandă pentru noile poziţii în coordonarea strategică a companiei şi sunt convins că vor confirma încrederea mea şi a companiei".
Din poziţia de Director de Resurse Umane, Nicoleta Capătă va dezvolta strategia de resurse umane a companiei, având ca priorităţi pentru acest an implementarea programelor de dezvoltare profesională, managementul performanţei, precum şi identificarea şi cultivarea talentelor din organizaţie.
Nicoleta Capătă şi-a început cariera ca HR Recruitment Officer la Flanco Retail, în 2004, iar cinci ani mai târziu a devenit Manager al departamentului de Resurse Umane. Este absolventă a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe Sociale şi al unui Master în Psihologie Organizaţională şi Managerială al Universităţii Bucureşti.
Din postura de Director de Retail, Mădălin Rugeanu va coordona atât strategia de vânzări a companiei (magazine, online şi corporate), cât şi proiectele de extindere şi modernizare a reţelei de magazine Flanco, având ca obiectiv consolidarea poziţiei Flanco pe piaţa de retail electro-IT din ţara noastră.
Cu o experienţă de peste 8 ani în Flanco, Mădălin Rugeanu şi-a început cariera în funcţia de Consilier Vânzări în magazinul Flanco Târgu-Jiu, avansând ulterior pe poziţia de Specialist în Marketing şi apoi de Project Manager. Din 2010 până în prezent, Mădălin Rugeanu a fost Property & Development Manager, responsabil cu gestionarea strategiei de extindere a reţelei de magazine şi cu negocierea şi managementul contractelor de închiriere a spaţiilor comerciale. Rugeanu este absolvent al Universităţii Constantin Brâncuşi din Târgu-Jiu - Facultatea de Automatică şi Informatică Industrială.
Flanco este un retailer autohton de top de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu 900 de angajaţi, compania deţine o reţea de 81 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 50 de oraşe. Firma a înregistrat, la sfârşitul anului 2012, o cifră de afaceri de 137 milioane de euro şi deţine o cotă de piaţă de 13% din vânzările realizate în magazine, fiind al doilea mare jucător din piaţă.