Cu o experienţă în advertising de 10 ani, Donald şi-a început cariera în 1998 la Media Pro ca Art Director, trecând apoi pe la Punct Advertising, GMP şi DDB. De-a lungul timpului a lucrat pe conturi precum Unilever (Cif şi Domestos), Procter&Gamble, Bucovina, Astra Asigurari, Poşta Română, Alpha Bank, Persil.
Din 2004 au început să vină premiile: un gold Novi Sad pentru Erektus cu Campania "Head up", două premii Effie - primul în 2005, pentru Campania electorală pentru preşedenţia României "Să trăiţi bine!" şi al doilea în 2006, pentru campania electorală pentru primăria Bucureştiului. De asemenea, a fost finalist de nenumărate ori la festivalurile Ad"Or şi Ad Print.
"Cum am venit în Grupul Ogilvy? Acum vreo 2 ani am convenit cu Ciprian Tudor, care era deja în Ogilvy, că vom lucra împreună într-o zi. Anul acesta, prin mai, am decis să începem să lucrăm. Şi a mers. În rest, toate bune", spune Donald despre alăturarea sa la Ogilvy Group.
------------------------------------
"Ogilvy este un loc foarte interesant, cu oameni calzi şi dornici să facă lucruri frumoase", afirmă Diana Oanţă, noul Account Director care s-a alaturat de curând echipei de account management de la Ogilvy.
Cariera în publicitate şi-a început-o acum 6 ani la Leo Burnett, ca PR assistant lucrând în special pe company corporate PR, trecând ulterior în departamentul de brand communication, unde a evoluat până la funcţia de brand communication manager şi în cadrul căruia a lucrat pe conturi precum Elite, Procter&Gamble, Philip Morris, Orkla Foods, Quadrant.
"Unii oameni au noroc în viaţă! Uită-te la mine de exemplu: e a doua oară când mi se întâmplă ceva de bine; lucrez, din nou, cu Diana. Şi ştiţi ce bine e să ai totală încredere în omul de lângă tine? Să poţi să pleci în concediu şi să ştii că (aproape) nimic rău nu se poate întâmpla la birou în urma ta? Diana este printre puţinii oameni pe care i-am întâlnit pe parcursul drumului meu prin publicitate care nu spune nu nici unei provocări. Cu toată responsabilitatea. Şi cu toată plăcerea unui om care iubeşte ceea ce face", afirmă Alexandra Murray - Group Account Director.
Cătălina Târlea este noul Account Director din echipa de account management de la Ogilvy&Mather, începând cu această lună.
Catalina şi-a început cariera în publicitate în urmă cu 6 ani la GFS Communication, unde a ocupat funcţia de Account Manager şi Brand Manager Metaxa. Ulterior, s-a alăturat echipei de la Eye Advertising pe poziţia de Account Director. De-a lungul carierei, Cătălina a lucrat pe conturi precum Johnnie Walker, J&B Rare, Smirnoff, Smirnoff Ice şi Baileys.
"Ştiu că nu a trecut decât o săptămână de când lucrez la Ogilvy, dar chiar nu mai ştiu când şi cum m-am acomodat. Nu pentru că aş avea probleme de memorie, ci pentru că am senzaţia că aici am fost dintotdeauna", spune Cătălina despre venirea ei în echipa Ogilvy.
"Cătălina este nu numai un profesionist foarte bun, dar şi un om deosebit şi m-am bucurat mult că a hotărât să se alăture echipei Ogilvy&Mather", declară Gina Leu, Deputy Managing Director Ogilvy&Mather.
Cătălina este o fană declarată a motocicletelor, conducând în prezent o Suzuki GS 500F botezată "Sânziana".
Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360˚ - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, IBM, precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România - Petrom, Heineken România, Coca-Cola HBC, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.