Compania de soluţii IT business SimpliQ Media & Technology a încheiat un parteneriat pe termen lung cu agenţia de new-media şi comunicare SMART press, parteneriat ce se va axa pe două dimensiuni: asigurarea de servere dedicate şi suport tehnic specializat pentru proiectele SMART press, pe o parte, şi identificarea şi utilizarea unor soluţii integrate de comunicare şi publicitate online în mediul business pentru serviciile SimpliQ, pe de altă parte.
Parteneriatul dintre cele două companii vizează o colaborare complexă, bidirecţională, pe termen lung, ce îşi propune să aibă drept rezultate creşterea calităţii soluţiilor de găzduire şi suport tehnic asigurate proiectelor SMART press, precum şi implementarea unei strategii ample de comunicare a brandului SimpliQ în mediul online. SMART press se dedică, prin proiectele sale, atât utilizatorului final (prin partea de new-media şi e-commerce), cât şi zonei de business, companiilor de dimensiune medie, interesate de utilizarea avantajelor internetului în ceea ce priveşte dezvoltarea brandului şi a vânzărilor. SimpliQ se dedică puternic companiilor de toate dimensiunile, baza de clienţi cuprinzând companii de hosting, mari companii imobiliare, precum şi instituţii financiar-bancare şi instituţii de stat.
"Parteneriatul nostru cu SMART press vizează politica de marketing şi publicitate a SimpliQ Media & Technology pentru următorii doi ani. Deoarece plănuim să dezvoltăm câteva campanii agresive de marketing legate de lansarea unor noi servicii business, pe care le vom anunţa peste câteva luni, aveam nevoie de un partener profesionist, bine poziţionat în domeniu. Prin natura activităţii noastre, mediul online este direct vizat pentru promovare, astfel că vom susţine campanii integrate de publicitate online şi comunicare, utilizând inclusiv metode originale de promovare, încă nefolosite pe piaţa din România", a declarat Lorand R. Minyo, Executive Vice President, SimpliQ Media & Technology.
"Colaborarea noastră cu SimpliQ este un demers firesc, în contextul în care ambele companii au un profil asemănător şi chiar se completează în privinţa nevoilor de servicii profesioniste de comunicare online şi, respectiv, soluţii tehnice. Atât SMART press, cât şi SimpliQ, sunt companii tinere, extrem de dinamice, interesate de soluţii noi şi poate neconvenţionale pentru piaţă, având chiar şi dimensiuni financiare asemănătoare - targetul fiecărei companii pentru 2008 constă în atingerea unei cifre de afaceri de 500.000 de lei", a explicat Răzvan Iancu, Project Manager, SMART press.
SimpliQ Media & Technology este unul dintre cele mai recunoscute centre de date din România, în ceea ce priveşte brand-ul şi complexitatea serviciilor oferite, dar mai ales ca şi rată de creştere. Targetul principal al companiei este piaţa business. Serviciile oferite în prezent sunt cele de găzduire servere dedicate, colocare şi SaaS (Software as a Service), prima ofertă din acest areal fiind pachetul de servicii ConneQt, bazat pe Hosted Exchange 2007 şi SharePoint Services 3.0, oferit în premieră în Europa de Est. SimpliQ se adresează în special pieţei din România, dar are deja clienţi din Uniunea Europeană şi foarte curând va aborda direct piaţa Est-Europeană.
SMART press este cunoscută drept o companie specializată în administrarea bazelor de date, cu aplicaţii de promovare, monitorizare, marketing şi servicii de agenţie de media. În ultimul an, SMART press s-a specializat şi în servicii de relaţii publice, media planning & buying şi chiar creaţie, cu accent puternic pe mediul online, propunându-şi să ofere clienţilor servicii de comunicare integrată online - pachete complete de promovare, cu elemente asigurate, inclusiv, de prestigioşi parteneri externi.
SMART Press este structurată în cinci divizii principale: new-media (de care aparţin inclusiv portalurile business SMARTfinancial.ro şi SMARTbroker.ro, PR (ce va include în curând soluţia online SMARTpr.ro), e-commerce (magazinul online de cărţi şi cadouri CartePremium.ro), media planning & buying şi creaţie.