SincronHR oferă, începând cu 10 noiembrie, o mână de ajutor managerilor de resurse umane, training managerilor sau trainerilor, prin lansarea HELPER, o aplicaţie destinată managementului programelor de training.
HELPER este instrumentul care îi ajută pe managerii de resurse umane, training manageri şi traineri să organizeze, să controleze şi mai ales să evalueze programele de training pe care intenţionează să le ofere, fiind disponibil în două variante: on demand (pe baza unui abonament lunar la servicii online) sau prin achiziţionarea unei licenţe.
Avantajele utilizării HELPER: posibilitatea de a cuantifica rezultatele activităţii de training; generarea rapidă şi analizarea rapoartelor pe activităţile de training cu ajutorul indicatorilor specifici; viziune pe o perioadă mare de timp asupra investiţiilor în training; baza de date centralizată prin care toţi utilizatorii văd aceleaşi informaţii; reducerea timpului şi a costurilor privind managementul procesului de training; imagine de ansamblu asupra necesarului de training şi istoricul participării la cursuri.
HELPER urmareste în acelaşi timp rezolvarea mai multor probleme de care se lovesc în permanenţă managerii de resurse umane: gestionarea unui volum mare de informaţii; administrarea deficitară a evaluării a programelor de training; pierderea informaţiilor în cursul procesului de organizare din lipsa unei baze de date unitare.
"Am dezvoltat această aplicaţie în urma feedback-ului primit de-a lungul timpului de la clienţii noştri şi bazându-ne pe experienţa anterioară acumulată în proiectarea aplicaţiei SincronHR. HELPER, aşa cum îi spune şi numele, îşi propune să dea o mână de ajutor managerilor de resurse umane, completând, împreună cu Sincron - software de recrutare, aria de interes a specialiştilor în domeniu", a declarat Mihai Tataru, director general, SincronHR.
Oficialii companiei estimează că, până la sfârşitul anului 2009, noua aplicaţie va beneficia de o cifră de afaceri de 100.000 euro şi circa 25-30 de clienţi.
Imaginea Helper a fost creată de agenţia Propagandă, pe baza specificaţiilor şi studiilor efectuate de Echipa SincronHR. Grafica vine să completeze în mod sugestiv denumirea aplicaţiei, pentru ca împreună să dea naştere unui concept unitar: HELPER - creată pentru a oferi o mână de ajutor.
SincronHR este o companie independentă specializată în dezvoltarea aplicaţiilor utilizate în gestionarea electronică a proceselor de HR. Compania beneficiaza de o retea extinsa la nivel national: Aletheia Timisoara (pentru zona: Timis, Arad, Alba, Cluj, Caras, Hunedoara, Satu Mare); Thinking Machine (Sibiu), Professional (pentru zona: Galaţi, Braila, Vrancea, Buzău, Prahova şi Braşov), Cofinec Kner (Ilfov).