Compania farmaceutică "Boehringer Ingelheim" susţine campania online dedicată site-ului ce conţine informaţii concentrate asupra unei probleme de sănătate extrem de frecvente: durerile şi crampele abdominale. Campania a fost realizată de agenţia de comunicare medicală HNC -healthcare communication, în colaborare cu NineSpices si Media Cafe.
Site-ul dureriabdominale.ro conţine informaţii de ultim moment privind identificarea cauzelor, măsuri de prevenire şi tratamentul durerilor şi crampelor abdominale, precum şi sfaturi despre dieta care poate reduce riscul apariţiei crampelor în zona abdomenului.
Grupul Boehringer Ingelheim este una dintre primele 20 de companii farmaceutice din lume. Cu sediul central la Ingelheim, Germania, compania are operaţiuni globale cu 135 de afiliaţi în 47 de ţări şi peste 41300 angajaţi.
Încă de la înfiinţare, în anul 1885, compania privată de familie s-a dedicat cercetării, dezvoltării, producţiei şi distribuirii de produse noi cu valoare terapeutică ridicată pentru medicina umană şi veterinară. În anul 2008 "Boehringer Ingelheim" a avut vânzări nete de 11.5 miliarde euro, din care a cincea parte a fost dedicată celei mai mari divizii de afaceri, medicamente cu prescripţie, pentru cercetare şi dezvoltare.