Sodexo România lansează două noi pachete inovatoare de beneficii extrasalariale: Gusto Pass Plus de Sănătate şi Gusto Pass plus de Echilibru.
Pe lângă sumele dedicate meselor zilnice, noile pachete oferă acces la servicii de telemedicină, consiliere pentru nutriţie şi management al stresului, încurajează un stil de viaţă sănătos şi asigură creşterea calităţii vieţii angajaţilor.
Noile pachete completează oferta existentă a cardului de masă Gusto Pass, cu servicii suplimentare, precum: Gusto Pass Plus de Sănătate oferă pe lângă cardul de masă, servicii de telemedicină şi consiliere pentru nutriţie, iar Gusto Pass Plus de Echilibru aduce pe lângă cele două menţionate şi servicii de well-being. Cele două pachete vor fi disponibile pentru angajatori, atât pentru cei existenţi cât şi pentru cei care doresc să ofere de acum beneficii extrasalariale pentru angajaţi, începând cu data de 14 martie 2022.
"Aceste pachete sunt unice pe piaţa din România prin simplitatea oferită. Practic, cardul de masă oferă acces la mai multe servicii din categorii diferite, care ţin de calitatea vieţii, de starea de bine. Am construit aceste oferte personalizate, cu servicii medicale, de medicină preventivă şi stil de viaţă sănătos în urma unor studii şi cercetări de piaţă, astfel încât să răspundem nevoilor reale ale angajaţilor din România, dar şi ale angajatorilor, urmând tendinţele globale de preocupare tot mai accentuată pentru starea de bine a oamenilor. Acestea vin să susţină misiunea noastră de a îmbunătăţi calitatea vieţii angajaţilor din România şi ne dorim să aibă un impact pozitiv semnificativ în stilul de viaţă al angajaţilor şi al familiilor acestora." a declarat Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO - Sodexo România&Bulgaria.
70% din vizitele medicale pot fi înlocuite cu servicii de telemedicină, conform datelor American Medical Association, citate în studiul "Market study on telemedicine" realizat de Comisia Europeană în 2018
Pachetul Gusto Pass Plus de Sănătate include multiple specializări medicale, care sunt disponibile pentru beneficiari 24/7 putând fi accesate în sistem de telemedicină: medicină generală, stomatologie, pediatrie, medicină internă, ginecologie, psihiatrie, dermatologie, cardologie, urologie, psihologie generală, endocrinologie, gastroenterologie, reumatologie, nefrologie, nutriţie şi dietă, kinetoterapie. În ceea ce priveşte pachetele Gusto Pass Plus de Echilibru, acestea includ pe lângă serviciile de telemedicină menţionate anterior şi consultaţii generale de nutriţie, psihonutriţie, psihologia şi managementul stresului, tulburări de somn, programe de terapie personalizate.
Avantajele pe care le oferă serviciile de telemedicină utilizatorilor sunt rapiditatea, uşurinta şi accesabilitatea în obţinerea de servicii medicale precum: trimiteri, reţete, recomandări pentru investigaţii, interpretarea analizelor, investigaţii sau rapoarte medicale existente. Aceste servicii sunt disponibile şi pentru membrii familiilor angajaţilor care utilizează beneficiile Sodexo, în acelaşi program, 24/7, 365 de zile pe an. Pentru rudele de gradul întâi serviciile sunt oferite gratuit.
"Companiile pot alege pentru angajaţii lor unul dintre cele două pachete de beneficii care se adaugă cardului de masă pentru a aduce un plus de valoare în viata angajaţilor, pentru a-i valoriza. Există momente în care angajaţii preţuiesc cel mai mult sentimentul de siguranţă, relaţiile şi dezvoltarea personală şi tocmai de aceea aceste servicii vin să completeze portofoliul nostru şi se aliniază cu tendinţele globale. Gusto Pass Plus de Sănătate şi Gusto Pass Plus de Echilibru sunt mai mult decât un card de masă, ele aduc programe personalizate de diete, de menţinere a sănătăţii şi de well-being, în scopul educării angajatorilor şi angajaţilor pentru o viaţă mai sănătoasă", a spus Daniela Coman, Product Manager, Sodexo Romania.
Telemedicina include o varietate de instrumente şi platforme care permit medicilor să se conecteze cu pacienţii de la distanţă, dar şi între ei. Accesarea serviciilor incluse în pachetele nou dezvoltate se face telefonic sau online, pe baza datelor de pe cardul de masă. Serviciile pot oferite telefonic, cu timp de răspuns de câteva secunde, online pe portal sau consultaţii video programate.
Partenerul Sodexo România pentru serviciile de telemedicină şi de well-being este Telios Care. Compania este pionier pe piaţa telemedicinei din România, cu o echipă formată din medici primari şi medici specialişti, doctori în medicină, cadre didactice universitare, o parte dintre aceştia având mai multe specialităţi şi competenţe. Experienţa profesională a echipei include munca în spitale de stat dar şi în cabinete private, atât în ţară cât şi în străinătate, şi, mai recent, consiliere medicală la distanţă, prin telemedicină. Detalii despre echipa medicală aici: https://www.telios.ro/echipa-medicala.