Sony Ericsson anunţă desemnarea agenţiei de publicitate Saatchi & Saatchi ca partener global. Agenţia Saatchi & Saatchi începe imediat colaborarea cu Sony Ericsson pentru noile campanii ce vor fi lansate în anul 2007.
"Echipa de la Saatchi & Saatchi a demonstrat clar că înţelege misiunea Sony Ericsson şi, mai important, înţelege perspectiva noastră asupra viitorului. Aşteptăm cu nerăbdare noul parteneriat cu Saatchi & Saatchi şi campaniile ce vor urma," declară Dee Dutta, Sony Ericsson.
Detaliile privind parteneriatul dintre Sony Ericsson şi Saatchi & Saatchi sunt în curs de finalizare. Agenţia Saatchi & Saatchi a fost aleasă în urma unui pitch care a inclus DDB Londra, Publicis şi McCann Erickson. Colaborarea nu afectează campania de Crăciun realizată de McCann Erickson pentru Sony Ericsson şi care va începe din această toamnă.
Sony Ericsson Mobile Communications AB oferă comunicaţii mobile pentru utilizatorii care apreciază posibilităţile unei tehnologii puternice. Fondată în 2001 de către Telefonaktiebolaget LM Ericsson şi Sony Corporation, joint-venture-ul continuă să construiască pe baza succesului oferit de cele două companii inovatoare. Sony Ericsson creează valoare pentru clienţii operatorilor oferind noi căi de utilizare a comunicaţiilor multimedia mobile. Sediul central al companiei este la Londra, Sony Ericsson având peste 5.000 de angajaţi în întrea-ga lume în cercetare, dezvoltare, design, vânzări, marketing, distribuţie şi suport.
Sony Ericsson este sponsorul care dă titlul competiţiilor Asociaţiei de Tenis Feminin şi lucrează împreună cu aceasta pentru a promova turneul Sony Ericsson WTA în peste 80 de oraşe pe parcursul unui an.