Sony, producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei, va pune pe piaţă, începând cu luna octombrie, noile modele de căşti intra-auriculare MDR-EX33LP şi MDR-EX35LP, anunţă un comunicat al companiei.
Noile modele sunt accesibile, cu sunet de o calitate perfectă şi cu design amuzant sau la modă, pentru a se potrivi foarte bine cu stilul de viaţă al utilizatorului. Modelelor li se alătură un set de căşti stereo cu tehnologie Bluetooth - ce le permite să ţină pasul cu modul de viaţă dinamic al utilizatorilor - şi complet lipsite de fire.
Modelul accesibil MDR-EX33LP oferă un sunet clar, lipsit de distorsiuni şi beneficiază de o capacitate de redare a unei plaje largi de sunete graţie difuzorului de înaltă calitate EX cu diametru de 9 mm. Ca şi alte modele din noua serie EX, şi acest model dispune de un bulb intra-auricular din silicon hibrid special creat pentru a asigura confortul în timpul utilizării.
Beneficiind de aceleaşi difuzoare de calitate EX de 9mm şi bulbi din silicon hibrid, modelul MDR-EX35LP are un design contemporan şi este disponibil în culorile negru, alb sau roşu.
Modelul DR-BT160AS de căşti stereo wireless cu tehnologie Bluetooth transmite un sunet clar citit direct de orice sursă de conţinut audio cu tehnologie Bluetooth. Căştile sunt uşoare şi confortabile şi dispun de un microfon încorporat ce permite realizarea de convorbiri de pe telefonul cu tehnologie Bluetooth, fără efort.
Modelul DR-BT160AS uşurează ajustarea volumului, navigarea la melodia preferată şi alte funcţii ale unui mp3 player, plasându-le în mod accesibil în zona laterală a căştilor.
Kit-ul DR-BT160iK face echipă bună cu modelul de căşti DR-BT160AS şi cu dispozitivul TMR-BT8iP Bluetooth, permiţând redarea wireless a muzicii de pe iPod.
Modelul de căşti cu fixare pe urechi DR-BT140Q oferă o calitate excepţională a redării audio de pe mp3 player prin tehnologie Bluetooth, precum şi un sistem confortabil de control al funcţiilor player-ului.
Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinaţii profesionale. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor şi cele din zona online, Sony se poziţionează ca una dintre cele mai importante mărci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzări consolidate anuale de 55,44 miliarde de euro (8.871 miliarde de yeni), pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2008, bazate pe o rată medie de schimb de 160 yeni la 1 euro. Deţine aproximativ 180.500 angajaţi în toată lumea.
În Europa, Sony a înregistrat vânzări consolidate de 12,73 miliarde euro (2.328 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2008. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabilă pentru afacerile cu produse electronice din Europa şi a înregistrat vânzări consolidate de 9,55 miliarde de euro pentru aceeaşi perioadă.