Sony, producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei, va participa în premieră la Salonul Internaţional de Mobilă de la Milano 2010 (14-19 aprilie), în ZonaTortona, cu o expoziţie a noii linii de design a produselor electronice din anul 2010, anunţă compania. Expoziţia va reprezenta o previzualizare a evoluţiei abordării designerilor creativi ai Sony.
Pricipalul punct de atracţie al expoziţiei va consta în prezentarea design-ului Monolith, un nou concept de design pe care Sony îl propune pentru gamele de televizoare şi pentru sistemele de divertisment pentru acasă. Conceptul revoluţionar de design este inspirat de pasiunea de a produce o schimbare în atitudinea oamenilor faţă de spaţiul locuinţei. Sony încearcă să încurajeze o transformare a stilului de viaţă al comportamentului utilizatorului, prin prezenţa unor televizoare sau produse pentru divertisment cu un design special.
În exclusivitate pentru această expoziţie, echipa Sony Design a invitat designerii londonezi Edward Barber şi Jay Osgerby (BarberOsgerby) să îşi pună în valoare creativitatea şi cunoştinţele vaste din domeniul design-ului, colaborând alături de designerii Sony pentru realizarea unei integrări mai profunde a produselor în stilurile de viaţă contemporane, exprimate prin arhetipurile conceptuale.
Primul centru Sony Design a fost fondat în Tokyo, în 1961. De atunci designerii Sony au încercat să creeze produse inovatoare, sub filozofia de "a crea produse frumoase, de înaltă performanţă, uşor de utilizat, cu nota distinctivă Sony". De-a lungul anului, în concordanţă cu strategia Sony, echipa de Design a continuat să inoveze global, iar în zilele de astăzi designeri din toată lumea, de toate naţionalităţile, joacă roluri active în echipa Sony Design, din locuri precum SUA, Marea Britanie, Singapore şi China.