Producătorul japonez de echipamente electronice şi IT "Sony" estimează, pentru acest an, o creştere cu 20% a vânzărilor de notebook-uri "Vaio" pe piaţa din România, la 8.400 de unităţi, după ce anul trecut a vândut peste 7.000 de unităţi, îndeplinindu-şi obiectivul vizat. Potrivit Mediafax, anul trecut, vânzările de laptop-uri "Vaio" au fost cu 15% mai mari faţă de nivelul din 2008. "Pe o piaţă a notebook-urilor care va avea o creştere în acest an de 5-10%, avem ca obiectiv, prin noile game lansate, să ajungem la o cotă de trei-patru procente. Apreciem că în prima jumătate a anului, cota noastră este de 2%", a declarat, ieri, Taiju Ishikawa, branch manager "Sony" Româ-nia. "Sony" a lansat, ieri, în România, şapte serii noi de notebook-uri multimedia, ultraportabile şi pentru afaceri.
"Sony" România mizează pe o creştere cu 20% a vânzărilor de laptopuri "Vaio"
F.A.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 23 iunie 2010