Un nume legendar de stadion se modifică...de dragul banilor. Nu e ceva nou şi nici neapărat ceva greşit, aceasta este direcţia în care merge lumea sportului. Spotify şi FC Barcelona au semnat un contract de sponsorizare de peste 300 de milioane de dolari, în urma căruia, printre altele, numele companiei suedeze se va regăsi şi în cel al stadionului. Camp Nou, legendarul stadion al clubului FC Barcelona, se va numi Spotify Camp Nou, în urma parafării acestui contract. Înţelegerea mai trebuie aprobată şi de adunarea extraordinară a membrilor delegaţi ai clubului, ce va avea loc pe 3 aprilie, însă, aceasta este considerată doar o formalitate. Începând cu sezonul 2022-2023, brandul Spotify va putea fi văzut şi pe tricourile echipelor de fotbal ale clubului catalan. Spotify va cumpăra şi spaţiu publicitar digital pe panourile din jurul terenului. Compania va afişa mesaje publicitare care, la TV, vor fi diferite, în funcţie de regiunea respectivă. Spotify va plăti peste 75 de milioane de dolari pe an pentru contractul care se întinde pe patru ani şi are o valoare totală de 310 milioane de dolari. În ultima perioadă clubul catalan s-a confruntat cu diverse probleme, inclusiv financiare, iar performanţele sportive au fost departe de aşteptările fanilor.
SPONSORIZARE ŞI TRADIŢIE Contract de sute de milioane de euro în lumea fotbalului
O.D.
Ziarul BURSA #Sport / 17 martie 2022