Compania Square 7 Properties, împreuna cu partenerul său Mitiska REIM, cel mai mare investitor în proiecte imobiliare de proximitate din Europa, anunţă deschiderea unui nou proiect în Baia Mare şi extinderea parcului de retail din Mediaş, în data de 28 octombrie 2021, conform unui comunicat remis redacţiei.
Mai precis, în Baia Mare compania deschide "Baia Mare Shopping Park", poziţionat lângă magazinul Kaufland, pe Bulevardul Unirii nr. 21.
Investiţia cumulează 8.400 mp de suprafaţă închiriabilă şi 17.500 mp de suprafaţă comercială, iar printre chiriaşi se vor număra branduri cunoscute din mai multe segmente, retaileri puternici atât în plan local, cât şi internaţional precum Altex, C&A, Kik, Jysk, DM, Numero Uno, Pepco, Sinsay, Sportisimo, Superzoo sau Xpress. Partenerilor menţionaţi deja, li s-a adăugat şi Lidl, care a inaugurat un nou magazin în luna septembrie a acestui an.
Construit pe terenul fostei fabrici de mobilă a Mobam SA, noul centru comercial - Baia Mare Shopping Park - dispune şi de o parcare de peste 300 de locuri, ceea ce reprezintă un avantaj pentru clienţii care vor tranzita zilnic acest loc, respectiv angajaţii retailerilor deopotrivă.
De asemenea, în aceeaşi zi, 28 octombrie, alături de Mitiska Reim Group, compania Square 7 Properties a finalizat extinderea parcului de retail din Mediaş - "Medias Shopping Park" prin inaugurarea unei suprafeţe noi închiriabile de 8.000 mp. Astfel, Medias Shopping Park ajunge la o suprafaţă comercială totală de 16.400 mp.
Deschiderea noii galerii comericale, din Şoseaua Sibiului nr75 va include branduri noi precum Altex, Hervis, Kik, CCC, Xpress C&A, Noriel, New Yorker, Sinsay si Super Zoo. Acestea se adauga brandurilor deja existente, precum Kaufland, Deichmann, Takko, Pepco, Flanco, DM si, respectiv, Jysk.
"În prezent, parcurile de retail sunt preferate de consumatori prin prisma accesibilităţii, atuurile fiind şi ancorele de food, locurile de parcare în aer liber şi accesul direct în magazine. Timpul devine din ce în ce mai preţios pentru clienţi, care sunt în acelaşi timp orientaţi către un raport bun calitate-preţ, orientându-se către centrele comerciale care oferă şi confort şi experienţă. Mai mult, în vecinătate se află zone rezidenţiale dense, care vor genera un număr mare de clienţi. În piaţă, există o cerere crescută din partea tuturor partenerilor nostri din diferite segmente (modă, electrocasnice, home &deco), existând şi o tendinţă în ultimii ani, a acestora, de expansiune şi în oraşele în care oferta comercială nu este acoperită, declară Clemens Petschnikar, CEO-ul Square 7 Properties.