Stefanini România, subsidiară locală a companiei braziliene Stefanini, a inaugurat al treilea centru de suport din România, la Târgu Mureş, unde va angaja 60 de specialişti până la sfârşitul anului, potrivit unui comunicat primit pe adresa redacţiei.
În cadrul noului centru Stefanini lucrează, în prezent, 20 angajaţi specializaţi, în principal, pe limba germană şi maghiară, dintre care 80% au un nivel de experienţă junior, iar 20% senior. Aceştia furnizează servicii către companii multinaţionale care au nevoie de suport tehnic în mai multe limbi străine.
"Am ales să deschidem cel de-al treilea centru Stefanini pe plan local în Târgu Mureş pentru a facilita procesul de recrutare, având în vedere că aici locuiesc persoane care cunosc limba germană şi maghiară, ambele tot mai cerute pe piaţa de outsourcing", a declarat Andreea Stănescu, VicePresident Stefanini EMEA Delivery.
Reprezentanţii companiei îşi propun ca până la finalul anului să tripleze numărul de angajaţi ai noului centru de suport, ajungând astfel la o echipă formată din 60 de specialişti. La momentul actual, Stefanini Târgu Mureş are 10 poziţii deschise de Service Desk Analyst, pentru vorbitorii de limba germană, şi de SQL Specialists, pentru persoanele cu experienţă de lucru în acest limbaj de programare.
"Angajaţii Stefanini dispun de un pachet salarial atractiv, de bune oportunităţi de avansare în carieră, mulţumită faptului că sunt expuşi unui mediu internaţional de lucru, şi de o serie de beneficii extrasalariale precum spaţii de relaxare, decontarea transportului în comun şi bonuri de masă", se arată în comunicat.
Persoanele care vor să îşi dezvolte cariera profesională în cadrul Stefanini Târgu Mureş îşi pot depune CV-urile online, toate poziţiile deschise fiind centralizate pe site-ul companiei.