Stefanini România, subsidiara locală a Stefanini, unul dintre actorii globali în externalizarea de servicii IT, anunţă, prin intermediul unui comunicat de presă, că deschide un nou centru de suport la Târgu Mureş, pentru care va recruta 50 de persoane în următorul an.
Compania intenţionează ca în următorii doi ani numărul angajaţilor din noul centru să ajungă la 100.
Recrutările vor începe în această lună, fiind căutaţi candidaţi pentru poziţia de service desk analyst, pentru limbile germană şi maghiară. Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat este o cerinţă obligatorie pentru toţi candidaţii. Pentru secţiunea de limbă germană vor fi recrutaţi 50 de angajaţi, iar pentru maghiară se vor face angajări în funcţie de nevoile companiei.
Dintre angajaţii care vor fi recrutaţi în noul centru, 80% vor avea un nivel de experienţă junior, iar 20% senior.
"Le vom oferi angajaţilor din Târgu Mureş posibilitatea dezvoltarii unei cariere într-o companie multinaţională, axată pe performanţă şi valori legate de performanţă. Aceştia vor avea oportunitatea de a fi expuşi la mediul internaţional de lucru din cadrul Stefanini", a declarat Andreea-Dana Stănescu, service delivery senior director, Stefanini România.
Noul centru va furniza servicii pentru companii multinaţionale, care au nevoie de suport tehnic în mai multe limbi străine. Clienţii care vor fi deserviţi de noul centru vin din diverse domenii, precum: producţie, servicii financiare şi de management sau automotive.
Stefanini este în proces de finalizare a procesului de alegere a sediului din Târgu Mureş în care va funcţiona noul centru de suport
Stefanini este o companie braziliană cu 27 de ani de experienţă în livrarea de servicii IT la nivel mondial. Specializată în diverse industrii, compania oferă expertiză IT clienţilor din domenii precum servicii financiare, telecom, asigurări sau sectorul public.