Compania germană "Stihl" anunţă o investiţie de şase milioane de euro în extinderea spaţiului său din Otopeni. Proiectul a fost lansat deja şi urmează să se finalizeze anul viitor.
Ioan Mezei, directorul general al "Stihl" România, a afirmat: "Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3000 mp, impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar şi extinderea cu 300 de mp a spaţiului destinat pregătirii personalului tehnic".
În prezent, reţeaua "Stihl" numără peste 360 de magazine la nivel naţional, iar compania a demarat de anul trecut un proces de reconfigurare vizuală a spaţiilor comerciale, investiţie evaluată la peste cinci milioane de euro. Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va creşte cu 80%, potrivit reprezentanţilor companiei. De asemenea, la nivel naţional există 50 de magazine de tip "flagship store", iar compania îşi propune să inaugureze în acest an minimum 20 de astfel de spaţii comerciale.
În 2016, "Stihl" a anunţat, la nivel internaţional, o creştere cu 6,6% a cifrei de afaceri, la 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească un miliard de euro în dezvoltare până în 2018.
Din punct de vedere al produselor, "Stihl" se va concentra pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piaţă peste 15 utilaje şi accesorii noi cu acumulator în gamele de motofierăstraie, motocoase, foarfeci de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba. Produsele vor fi împărţite în trei game, atât pentru uz profesional, cât şi pentru uz casnic, diferenţierea fiind făcută de durabilitatea bateriilor.
Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendinţă în domeniul îngrijirii curţilor, oferind mobilitatea echipamentelor cu motor termic, dar şi funcţionalităţi noi precum pornirea uşoară şi greutatea redusă. Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendinţă firească a tehnologiei motoarelor care tind din ce în ce mai mult să se îndrepte spre zona electrică, fapt evident mai ales în zona auto.