Stray Kids, boyband-ul K-pop si Tommy Hilfiger au lansat o colecţie de toamnă inconfundabil newyorkeză, un concept desfăşurat pe fundalul siluetei oraşului.
Superstarurile K-pop au apărut în piese clasice de inspiraţie prep, modernizate, redefinind conceptul de a visa măreţ. Cei opt membri ai grupului întruchipează încrederea dinamică ce leagă brandul de rădăcinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii că nicăieri nu e ca acasă - în special în New York
City. Aceasta captează vitalitatea, încrederea şi spiritul ambiţios ce stau în centrul naraţiunii.
"Tommy Hilfiger este un simbol al stilului american," au spus Stray Kids. "De fiecare dată cand îl vizitam, ne ajută să ne simţim ca acasă prin stilul său prep atemporal - ne face să simţim că orice este posibil. Suntem foarte entuziasmaţi ca fanii noştri să ne vadă în varful lumii în această campanie iconică din New York."
"Skyline-ul New York-ului este scena supremă pentru un moment iconic din cultura pop," a spus Tommy Hilfiger. "Pentru a treia noastră campanie cu Stray Kids, i-am dus la înălţimi noi - ipostaza aceasta de a fi deasupra oraşului m-a inspirat de la inceput şi a fost modalitatea
ideală de a evidenţia stilul lor distinctiv, care întruchipează perfect energia vibrantă a New York-ului."
Colecţia de Toamnă 2024 este inspirată de New York City, casa stilului american clasic şi relevă spiritul unic al oraşului sub reinterpretarea distinctă a lui Tommy.
Continuând tradiţia de a integra detalii atletice în fiecare colecţie, gama de haine sport casual oferă reinterpretări contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu tăietură elegantă, pulovere cable-knit rafinate şi polo-uri actualizate. Printre punctele de atracţie ale sezonului se numără un palton modernizat din lână în nuanţa camel ca piesă perfectă pentru layering, o geacă puffer supradimensionată în carouri elegante, precum şi paltoane tip pea coat, stilate în navy intens şi jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity.
Pulovere moi, cămăşi Oxford clasice şi sacouri croite cu măiestrie sunt create pentru a fi purtate în straturi, în timp ce mocasinii şi ghetele Chelsea elegante sunt o declaraţie de versatilitate şi eleganţă cotidiană. Uşor de purtat, dar cu impact, colecţia este o abordare modernă a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC şi de esenţa Tommy.
Fenomenul global al K-pop-ului, Stray Kids, cucereşte lumea cu lansarea recentă "ATE" şi îşi statuează faima internaţională prin obţinerea primului loc în Billboard 200, pentru a cincea oară consecutiv. Grupul îşi extinde statutul de lungă durată ca parte a familiei Tommy, după ce a apărut în campaniile TOMMY HILFIGER Toamna 2023 şi Primavara 2024.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.09.2024, 16:14)
Marfă relativ ieftină în SUA vândută la prețuri exorbitante la noi, tommy