Structura organizatorică a TVR se modifică, de la 1 decembrie, în urma analizei realizate de conducerea TVR în ultimele luni, ţinînd cont şi de recomandările din studiul companiei Deloitte. Modificarea cea mai importantă se referă la înfiinţarea Colectivului Editori Coordonatori Programe ("Commissioning Editors"), care primeşte proiecte de programe atît din partea redacţiilor TVR, cît şi de la producători independenţi şi asigură selecţia acestora pe şase domenii: film, seriale, teatru şi documentare; cultură şi artă; educaţie, tineret şi copii; social - economic şi integrare europeană; religie, istorie, minorităţi şi studiouri teritoriale; evenimente speciale şi divertisment. Colectivul Editori Coordonatori Programe este subordonat directorului Direcţiei Programe.
Se înfiinţează Direcţia Marketing şi Vînzări (se desfiinţează fosta Direcţie Marketing), care va avea un rol strategic mai important la nivel instituţional. Această structură va include un post nou înfiinţat, de director de creaţie, a cărui sarcină este să asigure comunicarea unitară a imaginii produselor şi managementul imaginii de canal. O altă modificare o reprezintă înfiinţarea Serviciului BTL şi Evenimente Speciale în cadrul aceleiaşi direcţii.
Departamentul Comunicare şi Reprezentare va îngloba toate activităţile de comunicare: internă, externă, corporativă şi de produs) şi internaţională (relaţii internaţionale). Pînă acum, aceste activităţi erau desfăşurate de structuri diferite: Departamentul Comunicare şi Reprezentare, Direcţia Marketing şi Departamentul Relaţii Internaţionale.
De asemenea, în cadrul Direcţiei IT&C se va înfiinţa Serviciul Dezvoltare Proiecte Multimedia, dezvoltat din Serviciul Multimedia, care va crea şi implementa noi aplicaţii care se referă la transmiterea de conţinut prin intermediul telefoniei mobile (teletextului, internetului şi a altor media noi). Un alt scop al acestui serviciu este asigurarea unui grad mai mare de interactivitate a programelor TVR.
În cadrul Direcţiei Economice se înfiinţează Serviciul Achiziţii-Licitaţii, pentru a răspunde necesităţii de centralizare a tuturor activităţilor de achiziţii, întrucît procedurile nu sînt foarte transparente şi clare în acest moment, din cauza legislaţiei, a unor disfuncţionalităţi, a birocraţiei. Acest serviciu va trebui să dea credibilitate procesului de achiziţii publice.
Procesul de reorganizare va fi implementat începînd cu data de 1 decembrie 2005 şi vizează exclusiv eficientizarea activităţii, fără a duce la disponibilizări de personal.