STUDIU: 2 din 3 români declară că promoţiile de Ziua Femeii îmbunătăţesc imaginea brandurilor

A.P.
Miscellanea / 8 martie 2021

2 din 3 români declară că promoţiile de Ziua Femeii îmbunătăţesc imaginea brandurilor

Aproape 4 din 10 români (39%) sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de brandurile care au promoţii cu ocazia Zilei Femeii. Ei declară că aceste promoţii i-ar determina să achiziţioneze mai degrabă produsul sau serviciul respectiv. La polul opus, 54% dintre oameni nu sunt influenţaţi de oferte de 8 martie şi declară că ar cumpăra oricum produsul/serviciul respectiv, potrivit unui studiu Reveal Marketing Research.

Chiar dacă decizia de cumpărare a consumatorilor nu este în totalitate influenţată de promoţii sau campanii cu ocazia sărbătorilor, acestea au impact pozitiv, totuşi, asupra brandurilor. Inclusiv în acest caz, 2 din 3 români declară că promoţiile sau campaniile de Ziua Femeii îmbunătăţesc imaginea brandurilor. 29% dintre oameni consideră, însă, că aceste campanii nu au un efect asupra imaginii, iar un procent de doar 5% consideră că reclamele de 8 martie au un impact negativ asupra brandului.

Studiul a urmărit, de asemenea, impactul pandemiei asupra bugetului românilor în ceea ce priveşte cheltuielile de 8 martie. Astfel, 30% dintre aceştia spun că acum cheltuie mai puţin decât au făcut-o în alţi ani. Totuşi, pentru majoritatea românilor (62%), cheltuielile cu ocazia Zilei Femeii au rămas la fel, chiar şi în contextul actual. Un procent de doar 8% afirmă că în 2021 au alocat mai mulţi bani pentru cadourile făcute cu aceasta ocazie.

De 8 martie, florile sunt cadoul cel mai potrivit (85% dintre români), iar suma alocată de majoritatea domnilor este de până în 50 de lei.

De Ziua Internaţională a Femeii, florile sunt cadoul considerat cel mai potrivit, spun 85% dintre români, iar peste jumătate dintre ei (52%) declară că, în medie, cheltuie, mai puţin de 50 lei pe acestea. Românii nu se arată foarte generoşi când vine vorba de a cumpăra flori, astfel că doar 7% dintre ei spun că alocă chiar şi peste 100 lei. În general, buchetele de flori sunt cele mai populare, preferate de 49% dintre români, iar plantele în ghiveci de către 30%.

Deşi în contextul COVID-19, comenzile online au explodat pentru majoritatea produselor, florile nu se numără printre acestea. Aproape toţi românii (99%) preferă să cumpere fizic din florării sau ateliere. Ca locuri specifice de achiziţie, pe lângă florăriile obişnuite menţionate de 70%, alte variante accesate de români pentru a cumpără flori celor dragi sunt supermarketurile/hipermarketurile (35%) şi pieţele (31%). În general, mai mult de jumătate dintre români (53%) cumpără flori doar cu ocazia sărbătorilor sau evenimentelor importante.

Alte cadouri apreciate de români de 8 martie sunt accesoriile şi bijuteriile (70%), urmate de cosmetice, parfumuri sau produse de machiaj, evaluate drept cadouri potrivite de către 62% dintre români.

Observăm că 8 martie este un prilej de a oferi cadouri mai degrabă simbolice sau personale. Astfel, produsele de tipul electrocasnicelor (44%), electronicelor (28%) sau băuturilor alcoolice (35%) sunt considerate cele mai nepotrivite spre a fi oferite femeilor dragi din viaţa românilor.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb