STUDIU: Piaţa de distribuţie a pliantelor în cutii poştale îşi revine după recesiune

V.B.
Companii / 2 aprilie 2014

Piaţa de distribuţie de pliante din Europa se află încă în recuperare după recesiune, volumul total al pliantelor distribuite a fost de 115 miliarde de articole, cu o creştere de 2.2% faţă de 2011, dar presiunea asupra costurilor a făcut ca sumele cheltuite să rămână la 3,9 miliarde euro, cu 0,7% mai mici faţă de 2011, potrivit unui studiu al The European Letterbox Marketing Association (ELMA) trimis azi redacţiei.

Conform cercetării (efectuată în 22 de pieţe europene), Croaţia a fost singura ţară care a cunoscut o creştere a numărului de pliante distribuite în cutiile poştale: de la 7 la 8 pliante distribuite săptămânal. Franţa, Germania şi Marea Britanie au balansat declinul volumelor de distribuţii din ţările scandinave şi Europa Centrală şi de Est (ECE), crescând numărul de distribuţii în cutiile poştale.

În ţara noastră, o casă primeşte în medie două pliante săptămânal.

Cele mai mari volume în distribuţia de pliante în cutiile poştale continuă şi în 2012 să fie deţinute de: Germania (23,3 miliarde), Franţa (21,177 miliarde), Italia (12 miliarde) şi Olanda (11,02 miliarde). România a ocupat a 20-a poziţie, cu 800 milioane exemplare distribuite.

Per ansamblu, regiunea nordică alocă un buget mai mare pentru distribuţiile în cutiile poştale: Danemarca (15%), Finlanda (11%), Franţa (9,6%) şi Norvegia (8,1%). Cel mai mic buget alocat distribuţiei în cutiile poştale se regăseşte în: Marea Britanie (1,5%), Polonia (1,8%) şi Germania (2%). La noi, 8% din bugetul total de marketing a fost alocat distribuţiei de pliante în cutiile poştale.

Pentru gospodăriile din Olanda, continuă tendinţa ultimilor 3 ani: la nivel european, olandezii primesc cel mai mare număr de articole ce provin din distribuţii în cutiile poştale, din Europa. Cu toate acestea, şi aici, totalul a scăzut cu 1 articol, ajungând la 35 articole pe gospodărie. Totuşi, rămâne o distanţă considerabilă între cei din fruntea clasamentului şi codaşii, România şi Irlanda primind câte 2 articole pe gospodărie, în ciuda unei uşoare creşteri înregistrate anul trecut în Irlanda a bugetului alocat pentru distribuţii în cutiile poştale. Numărul mediu de articole primite de o gospodărie din Europa rămâne de 12 pe săptămână, se mai arată în comunicat.

Fondată în octombrie 1990, ELMA este o alianţă strategică formată din companii de distribuţie a pliantelor în cutiile poştale la nivel pan-european.

Inbox Marketing face parte din grupul Mediapost Hit Mail (8,3 milioane euro cifră de afaceri în 2013), deţinut de Poşta Franceză (22,1 miliarde euro venituri anul trecut) şi este membră ELMA din 2005. În 2013, Inbox Marketing a distribuit în cutiile poştale din ţara noastră 476 milioane pliante.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb