Subaru va investi între şapte şi nouă milioane de euro până în 2009 pentru construcţia unui centru Ater-Saes în estul Bucureştiului, care va deservi nu doar România, ci şi Republica Moldova şi nordul Bulgariei, a declarat directorul general al Subaru Motors Trading (SMT) România.
Potrivit directorului general al SMT, Stavros Kanonopoulos, în cadrul centrului de servicii After-Sales este planificată şi construcţia unei facilităţi de tip 3S (Showroom, Service, Piese de schimb), ce va îndeplini cele mai înalte standarde impuse de compania Fuji Heavy Industries (FHI). "Investiţiile făcute la viitorul centru After-Sales din Bucureşti au ajuns la suma de 6,5 milioane de euro până în prezent, iar la sfârşitul anului 2009 vor ajunge la circa nouă milioane, inclusiv pentru asigurarea stocului necesar de piese de schimb", a explicat Stavros. El a adăugat că până la finele anului viitor, SMT România urmăreşte să aibă în Bucureşti unul dintre cele mai moderne şi mai mari showroom-uri din Europa.
Directorul general al Subaru Motors Trading România a spus că în acest moment se află în construcţie mai multe centre ale companiei în oraşe precum Târgu Mureş, Piteşti, Ploieşti şi Brăila. Stavros a precizat că, dintre acestea, primul centru ce va fi inaugurat este cel din Târgu Mureş, în luna septembrie a acestui an. "Niciuna din aceste investiţii nu este de tip green-field, cu o singură excepţie, despre care nu pot da mai multe detalii, pentru că încă nu a fost semnat contractul", a mai spus Stavros Kanonopoulos.
De asemenea, Subaru Motors Trading a deschis recent în Bucureşti cel de-al treilea showroom, situat în zona de nord a oraşului, iar planurile de extindere ale companiei prevăd extinderea reţelei la 20 de showroomuri până la sfârşitul anului următor. "În general, reţeaua noastră cuprinde dealeri independenţi autorizaţi. Subaru Motors Trading are trei centre proprii. Principalele investiţii sunt concentrate pe serviciile After-Sales, investiţii ce sunt orientate nu numai pentru România, ci şi pentru Republica Moldova şi nordul Bulgariei. Vrem să avem reprezentanţe peste tot în ţară, dar mai ales în locurile potrivite", a adăugat Stavros.
Pe de altă parte, directorul general al Subaru Motors Trading a declarat că ţinta pentru România este de a depăşi Grecia în termeni de vânzări ale mărcii şi atingerea cotei medii de piaţă deţinută de Subaru în Europa (sub 1%). În acest sens, compania Stavros a estimat că în 2009 SMT România va avea peste 50 de angajaţi.
Compania intenţionează ca în acest an să comercializeze peste 700 de maşini pe piaţa românească.