Transmisiunea de duminică seară a Super Bowl, finala Ligii Naţionale de Fotbal american, a fost urmărită de mai puţin de 100 de milioane de telespectatori pe canalele CBS, dar a stabilit un record în streaming, potrivit News.
Nielsen a publicat cu întârziere de o zi cifrele de audienţă şi, potrivit Variety, ele arată că, în medie, CBS a avut 96,4 milioane de privitori care au urmărit partida dintre Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs, încheiată cu scorul 31 - 9.
Reţeaua de televiziune nu a transmis doar meciul, ci şi toate reclamele naţionale, show-ul din pauză susţinut de The Weeknd şi analize ale partidei, potrivit News.
CBS a anunţat că partida a atras, în medie, 5,7 milioane de telespectatori pe minut pe platformele de streaming.
În ciuda creşterii cifrelor de streaming, audienţa a fost cu peste 5% mai scăzută faţă de anul trecut. Meciul dintre Kansas City Chiefs şi San Francisco a atras atunci, la Fox şi pe toate platformele reţelei, 102 milioane de telespectatori în total.
În 2019, înfruntarea dintre New England Patriots şi Los Angeles Rams a fost urmărită de 98,2 milioane de telespectatori doar pe postul CBS - cea mai scăzută audienţă Super Bowl din 2008 - şi de 100,7 milioane, pe toate platformele.
Deşi în finala de anul acesta s-au întâlnit în Tampa (Florida) două echipe mai mici, pe teren s-au aflat două dintre starurile NFL, Tom Brady şi Patrick Mahomes. Diferenţa de 22 de puncte înregistrată la final a fost cea mai mare pentru un Super Bowl din ultimii 18 ani.