"Continental" AG, al doilea mare producător european de componente auto şi anvelope, negociază achiziţionarea unei participaţii de 8-10% din serviciul de geolocaţie şi navigaţie HERE, fosta divizie a Nokia, a anunţat, ieri, revista germană Manager Magazin, citând surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, transmite Reuters, conform Agerpres.
Discuţiile sunt aproape de final şi un contract ar putea fi semnat în septembrie, susţine Manager Magazin.
Reprezentanţii "Continental" au anunţat că nu comentează speculaţiile din presă.
BMW şi diviziile de lux ale "Daimler" şi "Volkswagen" ("Mercedes-Benz" şi "Audi") au achiziţionat în 2015 HERE cu suma de 2,8 miliarde de euro (3,22 miliarde de dolari), pentru a crea o alternativă la serviciul similar oferit de "Google".
Anul trecut, companiile chineze "NavInfo" şi "Tencent", precum şi Fondul Suveran de Investiţii din Singapore, au preluat o participaţie de 10% în HERE.
Printre producătorii auto interesaţi să investească în HERE se află şi "Ford", discuţiile fiind într-un stadiu avansat, a anunţat Manager Magazin.
Un purtător de cuvânt al "Ford" Europa a precizat că nu comentează speculaţiile din presă.
HERE, o companie cu 6.454 de angajaţi, furnizează serviciul de geolocaţie şi navigaţie pentru aproape 200 de ţări, în peste 50 de limbi.
Pe piaţa din România, "Continental" are aproximativ 5.000 de angajaţi la uzinele din Timişoara, Sibiu şi Braşov.