Cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 a adus companiei venituri de 270 milioane de dolari, comparativ cu 225.5 milioane de dolari, în aceeaşi perioadă din 2008, rezultând astfel o creştere cu 20%. În aceeaşi perioadă, compania a obţinut un profit operaţional de 60 milioane dolari, comparativ cu 52.8 milioane în cel de-al patrulea trimestru al anului trecut.
"Maniera consistentă de implementare a planurilor companiei au influenţat rezultatele companiei în cel de-al patrulea trimestru. Este important de observat că Tandberg a continuat să investească în angajaţi, parteneri şi portofoliul de produse de-a lungul lui 2009, fapt ce demonstrează leadership-ul companiei în industrie. Anul trecut, compania a continuat să angajeze şi să le asigure training-ul angajaţilor săi, atât prin programe specializate, cât şi prin oferirea accesului la 29 centre de demonstraţie aflate la cel mai înalt standard tehnologic", a declarat Fredrik Halvorsen, CEO Tandberg, potrivit unui comunicat remis redacţiei.