Platforma Tazz by eMAG accelerează procesul de dezvoltare, datorită investiţiilor în valoare de peste 25 de milioane de lei atrase în ultimele şase luni, se arată într-un comunicat al companiei.
Potrivit comunicatului, capitalul va fi direcţionat în dezvoltări în tehnologie şi infrastructură, dar şi în creşterea echipei şi extinderea parteneriatelor cu restaurante şi retaileri care să le ofere clienţilor tot ce au nevoie rapid.
Printre investiţiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicaţie pentru clienţi, menită să le ofere acestora o experienţă de utilizare mai bună şi posibilitatea de a găsi mai uşor ceea ce îşi doresc. Totodată, compania are în vedere o aplicaţie destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificaţii. Dezvoltărilevor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialişti în 2021.
"Clienţii au nevoie de livrare rapidă şi în siguranţă, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să menţină continuitatea business-ului, noi am făcut acest efort de a-i susţine printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei. Ultimele şase luni au fost intense şi ne-am testat capacitatea de adaptare,pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate", a spus Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.