Tchibo Brands lansează brandul de cafea Eduscho pentru a le oferi consumatorilor o cafea cu gust excepţional la un preţ accesibil, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Într-o mişcare îndrăzneaţă, cu scopul de a aduce un nou standard în cultura cafelei din România, Eduscho vine cu promisiunea de a le oferi o experienţă diferită iubitorilor de cafea. Cu o tradiţie îndelungată din 1924, Eduscho intră pe piaţa locală şi promite să ofere o cafea autentică şi plină de savoare, la un preţ accesibil, fiind un brand ce se defineşte prin simplitate, amuzament şi tradiţie, potrivit comunicatului.
Eduscho aduce pe piaţa românească o abordare revoluţionară, combină tradiţia şi pasiunea pentru cafea, cu tehnologia modernă şi standarde ridicate de calitate. Eduscho se angajează să ofere consumatorilor o gamă variată de cafea: de la cafea boabe, la măcinată şi cafea instant, menţinând în acelaşi timp un bun raport în ceea ce priveşte balanţa calitate versus preţ accesibil.
Această misiune a fost în centrul activităţii încă de acum 100 de ani, de când fondatorul brandului, negustorul Eduard Schopf a deschis o mică fabrică de prăjire a cafelei în portul Bremen, Germania. În prezent, la un secol distanţă, cafeaua se prăjeşte cu aceeaşi pasiune şi acelaşi devotament, respectându-se tradiţia şi totodată având aceeaşi viziune şi valori stabilite de către fondator.
Eduscho este disponibil în trei variante: cafea boabe (Caffe Crema Strong cu un gust aromat şi plin care reuşeşte să te ducă cu gândul la Asia de Sud şi America Latină, Espresso Clasic, un amestec de Arabica şi Robusta, cu un gust puternic şi o prăjire intensă, reuşeşte să creeze momente pline de caracter şi bucurie, Espresso Intenso cu un gust intens şi puternic, boabele de cafea sunt prăjite după modelul italian la o culoare mai închisă pentru un gust intens şi distinctiv), cafea măcinată (Classic Coffee Traditional, cu un gust plin şi echilibrat, boabele aromate din Brazilia şi boabele intense Robusta din Vietnam se combină pentru a oferi o experienţă desăvârşită, Classic Coffee Strong, cu un gust intens şi puternic datorită selecţiei atente şi prăjirii boabelor Robusta) şi cafea instant (Instant Clasic şi Instant Intense), se menţionează în comunicat.
"Suntem încântaţi să aducem Eduscho pe piaţa din România şi să oferim consumatorilor noştri o experienţă autentică care să îmbine tradiţia cu simplitatea şi bucuria. Suntem convinşi că gustul unic va câştiga inimile iubitorilor de cafea." (a declarat Marian Ene, General Manager Romania & Bulgaria)