TCL prezintă la IFA 2022 noi produse şi tehnologii de ultimă generaţie

G.D.
Companii / 2 septembrie 2022

TCL prezintă la IFA 2022 noi produse şi tehnologii de ultimă generaţie

TCL (1070.HK), unul dintre principalii jucători din industria TV la nivel mondial şi printre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum, a susţinut o conferinţă de presă la IFA 2022 în Berlin, prezentând cele mai recente inovaţii, inclusiv o nouă bară de sunet RAYDANZ, o colecţie XL de televizoare Mini LED şi QLED din Europa şi cele mai noi Maşini De spălat din clasa energetică, conform unui comunicat remis redacţiei. TCL a prezentat, de asemenea, şi cele mai noi sponsorizări sportive şi angajamentele de sustenabilitate. Prin continue inovaţii şi investiţii în dezvoltarea de noi tehnologii, TCL continuă să crească şi să-şi extindă potenţialul de a transforma mai multe aspecte ale vieţii de zi cu zi şi să aducă o valoare nemaiîntâlnită unei baze uriaşe de consumatori din întreaga lume.

Potrivit sursei citate, TCL se angajează să ofere consumatorilor televizoare premium şi mai inovatoare.

Astăzi, TCL depăşeşte aşteptările clienţilor prin creşterea nivelului de referinţă pentru experienţa premium a sistemului home theater. La IFA 2022, TCL a prezentat televizorul Premium Mini LED TV C835 premiat la EISA, un televizor Mini LED 4K complet, cu o calitate uimitoare a imaginii, şi cu sistem Dolby Atmos încorporat pentru un sunet captivant. Pentru a aduce cinematografele în casele consumatorilor şi pentru a oferi o experienţă realistă extinsă, TCL a mers un pas înainte cu primul televizor TCL QLED de 98 inch din Europa şi prin introducerea pe continent a celui mai nou televizor XL Collection.

În ceea ce priveşte formatul audio, TCL a introdus cel mai nou Soundbar X937U emblematic cu tehnologie exclusivă RAYDANZ, alături de câştigătorul premiului Best Buy Soundbar la EISA, C935U cu RAYDANZ Dolby Atmos.

Pentru un mediu de vizualizare expansiv, TCL a prezentat, de asemenea, ochelarii săi TCL NXTWEAR Wearable Display Glasses, cu ecran intraauricular şi cu upgrade-uri care îmbogăţesc experienţa utilizatorului. Simplu de utilizat şi uşor, cântărind doar 75 g, ochelarii inteligenţi oferă un sentiment incredibil de vizualizare a unui ecran de 140 inch la 4 metri distanţă.

Având în vedere succesul său global, TCL este încrezător că impulsul de afaceri va continua să ofere clienţilor săi din întreaga lume televizoare premium din ce în ce mai inovatoare, deoarece punerea experienţei utilizatorilor în centrul fiecărei inovaţii este fundamentală pentru valorile şi viziunea companiei.

Viziunea TCL de proiectare şi dezvoltare pentru produsele sale de categorie multiplă este de a aduce clienţilor experienţa unui stil de viaţă inteligent ("Intelligent Lifestyle") în tot mai multe case. Cu televizoarele în centrul ecosistemului pentru locuinţe, TCL face viaţa de acasă mai inteligentă, prietenoasă cu mediul, conectată şi plăcută pentru clienţii săi, subliniază sursa citată.

De la aparatul de aer condiţionat FreshIN, maşinile de spălat de clasă energetică A, la un sortiment de frigidere, purificatoare de aer şi aspiratoare roboţi, TCL oferă produse care se conectează perfect şi sunt uşor de utilizat. Cu aparate electrocasnice care câştigă premii pentru designul lor, TCL oferă nu numai tehnologie, ci şi piese elegante de mobilier care să se potrivească în orice decor.

În calitate de companie responsabilă cu o amprentă globală, TCL recunoaşte că angajamentele sale se extind dincolo de dezvoltarea şi vânzarea produselor către clienţii săi.

Gestionarea responsabilă a mediului este de o importanţă critică, iar TCL ia măsuri cuprinzătoare în fiecare domeniu al operaţiunilor sale, pentru a asigura un viitor durabil şi pentru a aloca resurse dedicate cercetării şi dezvoltării în acest domeniu.

În plus, investiţiile în sectorul fotovoltaic pentru a produce energie mai curată şi mai ecologică pentru a contribui la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră au fost o prioritate. TCL are un istoric puternic în ceea ce priveşte sustenabilitatea. Produsele sale au îndeplinit şi chiar depăşit standardele de mediu şi supraveghează procesul de fabricaţie pentru a reduce consumul de energie, pentru a elimina substanţele periculoase şi pentru a menţine mineralele din conflict în afara lanţului de aprovizionare. De asemenea, pledează pentru ambalarea ecologică şi intenţionează să crească volumul şi calitatea programelor sale de reciclare a produselor electronice.

În acest an, TCL va lansa mai multe produse de clasă energetică A, pentru a-şi ajuta consumatorii să adopte un stil de viaţă sustenabil. Pe deasupra, TCL Franţa susţine expediţia ştiinţifică Polar Pod, condusă de faimosul doctor şi explorator francez, Jean-Louis Etienne, pentru a explora Oceanul de Sud şi pentru a transmite noi date sau observaţii pe termen lung cercetătorilor, oceanografilor, climatologilor şi biologilor.

Ca sponsor al expediţiei, TCL Franţa va susţine financiar echipele Polar Pod şi va promova această expediţie publicului, subliniază sursa citată.

După ce a introdus o nouă semnătură de brand, "Inspire Greatness", la începutul acestui an, TCL este acum dedicat inspirării oamenilor pentru a da frâu liber celor mai mari momente din viaţa lor - momente care sunt proactive, la modă, inovatoare şi inteligente.

TCL aduce, de asemenea, entuziasm consumatorilor prin parteneriatele sale cu nume de încredere în divertisment, sport, gaming şi tehnologie. TCL este partener global al FIBA din anul 2018 şi este mândru să susţină Campionatului FIBA EuroBasket din septembrie, unde fanii europeni de baschet au posibilitatea de a urmării comptetiţia din casele lor, începând cu astăzi, şi având loc în Germania, Italia, Georgia şi Republica Cehă.

Înainte de mult aşteptatul eveniment mondial de fotbal de la sfârşitul acestui an, TCL a avut câteva ştiri palpitante de împărtăşit cu un videoclip surpriză al echipei TCL 2022.

Noile sponsorizări în fotbal sunt cu jucătorul englez Phil Foden, Raphael Varane din Franţa şi noua stea spaniolă, Pedri.

Echipa TCL 2022 va aduce entuziasm şi fericire în întreaga lume, în special prin cele mai populare experienţe sportive şi de divertisment din lume, se menţionează în comunicat.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb