Teilor a deschis al şaselea magazin al reţelei din Polonia, după cele trei magazine din Varşovia şi două din Poznan, arată un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.
Conform sursei citate, această nouă deschidere marchează extinderea lanţului din această ţară, fiind primul magazin TEILOR din oraşul Wroclaw.
"Deschiderea magazinului din Wroclaw face parte din strategia noastră de extindere la nivel internaţional, ocazie cu care bifăm cel de-al treisprezecelea magazin al reţelei TEILOR din afara României. Procesul de dezvoltare va continua în Polonia, unde avem în vedere extinderea în cele mai importante oraşe din ţară, care va fi coroborat cu o consolidare a notorietăţii brandului TEILOR. În Polonia am găsit o piaţă extrem de competitivă, cu jucători locali bine cunoscuţi, dar există o nişă pentru diamante şi bijuterii de lux, care are un potenţial important şi pe care dorim să îl fructificăm. Concurenţa existentă în fiecare piaţă în care activăm reprezintă pentru noi o oportunitate, deoarece suntem încrezători că mixul dintre calitatea şi diversitatea produselor, arhitectura magazinelor şi experienţa oferită clienţilor are în orice ţară un public care să adere la aceste standarde", a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
Noul magazin TEILOR este situat în Wroclavia Shopping Center din Wroclaw şi are o suprafaţă de aproximativ 87 mp, fiind gestionat de patru angajaţi. Colecţiile TEILOR din acest magazin includ o brăţară cu o valoare de peste 20.000 de euro, un inel cu diamant fancy în valoare de peste 16.000 de euro, precum şi un inel fluture cu diamante şi pietre preţioase, cu o valoare de peste 11.000 de euro, mai arată sursa citată.
În 2022, TEILOR a deschis opt magazine, dintre care trei în România - în Bucureşti, Iaşi şi Piatra Neamţ - trei în Polonia şi câte unul în Cehia şi Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea unui alt nou magazin, care va dezvolta reţeaua TEILOR până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România şi 14 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online - teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.
Având în vedere contextul economic, politic şi social extern, precum şi specificul pieţei şi nevoia de poziţionare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 şi 2024 pe consolidarea prezenţei pe pieţele existente, prin intermediul reţelei sale din România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând deschiderea a patru-şase magazine noi pe an în locaţii premium, se precizează în comunicat.
1. MULT SUCCES!
(mesaj trimis de JUSTITIAREALA.RO în data de 09.11.2022, 14:27)
Va fi un succes garantat!