TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux, a implementat o experienţă omnichannel în urma unor investiţii totale de peste două milioane de euro, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Conform sursei citate, investiţiile în transformarea digitală au inclus lansarea unei noi platforme de eCommerce şi implementarea unui ecosistem unic pentru clienţii care fac cumpărături online şi în magazin. În plus, TEILOR lansează, în premieră, pe piaţa românească de bijuterii, opţiunea online cumperi acum, plăteşti mai târziu (buy now, pay later), care permite clienţilor să achiziţioneze produsele în rate, fără dobândă, direct de pe site.
"Suntem încântaţi să oferim clienţilor noştri experienţa de achiziţie ancorată în viitor, în care liniile dintre magazinele fizice şi online se estompează, iar clientul se poate bucura cu adevărat de o experienţă completă şi complexă. Călătoria clientului devine dinamică, magazinul fizic fiind unul dintre punctele de contact în experienţa de cumpărare. Lansarea noii platforme de eCommerce marchează încheierea unuia dintre cele mai importante proiecte din istoria TEILOR şi începutul unei noi etape în experienţa oferită consumatorilor. Suntem mândri să aducem clienţilor noştri aceeaşi platformă de website folosită de Tesla, care a reinventat procesul de cumpărare a maşinilor la nivel global. Obiectivul nostru pentru noua platformă a fost să armonizăm călătoria clientului online cu experienţa premium pe care o oferim în magazinele noastre fizice," a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
Noul site se bazează pe platforma de eCommerce dezvoltată de Elastic Path, care a fost implementată de importante mărci globale, precum Tesla sau Deckers Brands, oferind o experienţă şi funcţionalităţi omnichannel de nivel internaţional.
Site-ul introduce funcţionalitatea "Contul meu", care oferă clienţilor o serie de avantaje, precum: revizuirea istoricului achiziţiilor atât offline, cât şi online, iar în viitor, urmărirea comenzilor şi stadiul serviciilor de reparaţii.
Noul site a fost deja lansat în România şi Ungaria şi va fi implementat în continuare în Polonia, Bulgaria şi pe platforma internaţională până la sfârşitul lunii septembrie 2022. Următorii paşi în călătoria de transformare digitală a TEILOR includ investiţii în îmbunătăţirea aplicaţiei mobile şi, potenţial, implementarea unor tehnologii de ultimă generaţie, cum ar fi realitatea augmentată şi inteligenţa artificială pentru prezentarea produselor.
Odată cu lansarea noii platforme de eCommerce, TEILOR a introdus şi soluţia online cumperi acum, plăteşti mai târziu, care permite clienţilor să achiziţioneze produse în rate fără dobândă. Soluţia online este furnizată de către compania franceză de fintech ONEY, oferind un proces de cumpărare rapid şi complet digitalizat, folosind orice card de debit în rate. Cumperi acum, plăteşti mai târziu este o nouă tendinţă de retail în America de Nord şi Europa de Vest, iar TEILOR este primul lanţ de magazine de bijuterii din România care adoptă această soluţie pentru cumpărăturile online. Aceasta permite clienţilor să achiziţioneze bijuterii în valoare de până la 12.000 de lei în trei sau patru rate egale, plătite în două, respectiv trei luni.
TEILOR operează o reţea de 62 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 11 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Reţeaua va ajunge la 64 de magazine până la sfârşitul anului. Pe lângă magazinele fizice, TEEILOR are cinci platforme de eCommerce, se mai arată în comunicat.