Telekom Romania a introdus recent o nouă măsură de protecţie a clienţilor în mediul digital, destinată să împiedice fraudele prin furtul de identitate, scrie un comunicat de presă al companiei.
Prin această măsură, Telekom Romania previne şi împiedică una dintre cele mai răspândite fraude din mediul online şi anume încheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii şi identităţi furate. Practic, prin noua aplicaţie utilizată de Telekom, este imposibil să încarci din telefon vreo imagine în formularul de abonare, pentru că fotografia este obţinută în direct, online. Utilizatorul nu trebuie să descarce niciun fel de aplicaţie pentru a folosi această facilitate.
Iată procedura implementată recent de Telekom Romania pentru achiziţiile online de pe telekom.ro: dacă un client vrea să achiziţioneze un abonament cu sau fără telefon, accesând telekom.ro de pe un telefon mobil, atunci îi este solicitat să îşi facă un selfie şi o poză a cărţii de identitate. Aplicaţia nu acceptă încărcarea niciunui fel de documente, potrivit comunicatului.
De asemenea, dacă achiziţia este efectuată de pe un computer, utilizatorul primeşte un link prin sms, pentru a accesa aplicaţia online, unde va urma procedura descrisă anterior.
Contractul de abonament este apoi trimis pe e-mail, iar dacă a fost comandat şi un telefon mobil, o copie pe hârtie este livrată clientului odată cu pachetul.