PRÉSIDENT ajunge la finalul procesului de rebranding al brânzei telemea LaDORNA odată cu lansarea în noul ambalaj a gamei care include trei sortimente - brânză telemea de vacă, de oaie şi de capră.
Prin lărgirea familiei PRÉSIDENT cu cele trei sortimente de brânză telemea, produse integral din lapte provenit din fermele româneşti, Lactalis îşi consolidează portofoliul şi imaginea de lider internaţional în brânzeturi şi lactate.
"De la mijlocul lunii august, avem un nou ambalaj pentru cele trei sortimente, cu un nou design şi funcţionalitatea easy opening. În plus, aceste sortimente au un gust şi mai bun şi sunt mai aproape de dorinţele consumatorilor români. Cu această ocazie lansăm şi campania de comunicare «Merci LaDORNA, Salut PRÉSIDENT!»", declară Monica Rădulescu, marketing director.
Reţetele celor trei sortimente au fost îmbunătăţite în urma unui studiu la consumator care s-a derulat înainte de preluarea de către PRÉSIDENT, totul pentru a răspunde mai bine aşteptărilor acestora. În cadrul campaniei, aceştia vor descoperi noi combinaţii precum: gustări din telemea cu fructe uscate, migdale şi crackers; crostini cu telemea, piersici sau căpşuni şi busuioc; frigărui cu telemea, castraveţi şi măsline; salată cu telemea, rucola, mure şi ananas; tartine cu telemea, pară şi prosciutto; frigărui cu telemea şi fructe.