Performanţele obţinute de S.S.T.T.I.R.E.T. Teletrans S.A. în primul semestru din acest an sunt remarcabile, reuşind atingerea unui rezultat financiar pozitiv, cu un profit net în valoare de 309.848 lei şi cu un EBITDA 6.05, în timp ce în aceeaşi perioadă a anului trecut valoarea înregistrată a fost în valoare de -442.960 lei, anunţă un comunicat de presă al companiei.
Raportul financiar la 6 luni este cu atât mai spectaculos cu cât la finalul anului 2019 compania a înregistrat o pierdere de 4.688.097 lei. Rezultatul financiar al companiei s-a îmbunătăţit într-un mod consistent comparativ cu anul precedent, fiind influenţat în special de diminuarea masivă a cheltuielilor, care au fost reduse cu 797.076 lei faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019.
Capitalul social al S.S.T.T.I.R.E.T. Teletrans S.A. la data de 30.06.2020 este în valoare de 6.874.430 lei, format dintr-un număr de 687.443 acţiuni cu valoare nominală de 10 lei fiecare. Capitalurile proprii la 30.06.2020 au valoarea totală de 28.386.566 lei, înregistrându-se o scădere de aproximativ 12,2% faţă de anul precedent.
În cursul primului semestru al anului 2020, Teletrans S.A. a continuat liniile de business consacrate: servicii specifice de telecomunicaţii, informatică de proces şi informatică managerială, înregistrând venituri în valoare de 17.055.734 lei, comparabile cu aceeaşi perioadă a anului trecut, când au fost realizate venituri în valoare de 17.043.833 lei.
Dragoş Roibu, director general al Teletrans S.A. a declarat: "În acelaşi timp, în vederea diversificării activităţii şi de creştere a veniturilor, analizăm includerea de noi servicii in portofoliul companiei. Dezvoltarea portofoliului de servicii se va realiza atât în manieră reactivă, pe bază solicitărilor clientului, dar şi proactivă, prin adaptarea constantă a pachetului de servicii oferite la evoluţiile tehnologice şi la dinamica pieţei. Totodată, chiar dacă rezultatele obţinute de Teletrans S.A. în primul semestru au fost foarte bune, demersurile în scopul creşterii profitabilităţii vor continua cu reorganizarea departamentelor suport în vederea creării unei structuri mai suple şi mai eficiente în gestionarea proceselor pre şi post vânzare".