The Confident Group, cluster independent de comunicare integrată, ajunge la un milion de euro cifră de afaceri cumulată a celor două companii şi îşi deschide primul birou internaţional, la Barcelona, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, anul acesta, agenţia şi-a extins liniile de business cu două divizii - social media & digital şi creaţie, care completează portofoliul solid de servicii de comunicare corporate şi de brand oferite de companie.
"În Barcelona, agenţia este în acest moment un start-up. În prima etapă focusul biroului din Barcelona este pe două direcţii - sprijinirea companiilor româneşti şi din regiune să intre pe piaţa din vest, şi a companiilor spaniole interesate să pătrundă în retailul românesc", explică Mara Gojgar, fondator CONFIDENT.
Expansiunea internaţională a CONFIDENT Group a fost generată de ambiţiile globale ale clienţilor pe care agenţia îi consiliază, dar şi de ADN-ul antreprenorial al companiei.
"În perioada următoare, ne vom axa pe consolidarea noilor linii de business care au fost integrate şi care estimăm că vor genera 30% din vânzări în mod independent, până la finalul lui 2024. Totodată, vizăm şi susţinerea echipei din Barcelona", adaugă Mara Gojgar.
Recent, agenţia a trecut printr-un proces de rebranding. Noua identitate vizuală a adus în prim plan motocicleta, ca simbol al vitezei şi al curajului, un nou slogan "Up For a Ride?" şi misiunea Driving Brands to People's hearts. Poziţionarea şi noua identitate de brand au venit în contextul maturizării agenţiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienţi şi, totodată, în contextul extinderii internaţionale.