Agenţia de relaţii publice THE PRACTICE oferă, începând cu jumătatea acestui an, servicii de consultanţă pentru compania Plaza Centers, unul dintre cei mai importanţi
dezvoltatori de centre comerciale şi de divertisment din Europa Centrala şi de Est. Agenţia a câştigat contul în urma unei cereri de ofertă, motivele alegerii fiind buna reputaţie a specialiştilor THE PRACTICE şi experienţa lor pe domeniul real estate.
THE PRACTICE va contribui atât la construirea imaginii corporative, cât şi la comunicarea principalului proiect multifuncţional dezvoltat de companie în România Casa Radio. Până în prezent, THE PRACTICE a elaborat deja cercetarea care reprezintă punctul de plecare pentru poziţionarea proiectului Casa Radio şi a zonei comerciale din componenţa acestuia. De asemenea, agenţia a propus companiei Plaza Centers şi strategia de comunicare corporativă pe termen mediu.
Casa Radio - alături de Biblioteca Naţională - este una dintre cele mai importante clădiri neterminate din inima Bucureştiului, iar finalizarea şi integrarea ei în peisajul Capitalei sunt aspecte importante pentru orice bucureştean. Proiectul demarat de Plaza Centers este realizat în cadrul unui parteneriat public-privat. Toate acestea sunt motive pentru care o mulţime de grupuri sunt interesate de Casa Radio - jurnalişti, arhitecţi, organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale, instituţii locale sau simpli locuitori ai Capitalei.
Este practic visul oricărui om de comunicare - un proiect complex care îţi oferă posibilitatea să utilizezi instrumentele de relaţii publice la capacitate maximă, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
Plaza Centers a intrat pe piaţa din România la sfârşitul anului 2006, iar până în prezent a demarat cinci proiecte imobiliare, însumând aproximativ 700.000 mp construiţi şi investiţii de peste 700 de milioane de euro. Cele cinci proiecte sunt situate in Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Miercurea Ciuc şi Slatina.
Proiectul Casa Radio va avea o suprafaţă construită de 560.000 mp (inclusiv parcarea), cuprinzând o zonă comercială, spaţii de birouri, un centru de conferinţe, spaţii rezidenţiale, un hotel şi o clădire destinată unei autorităti publice. Valoarea totală a investiţiei se ridică la aproximativ 500 de milioane de euro.