Tnuva România lansează în prag de primăvară noi produse pline savoare şi prospeţime: Tnuva, Iaurtul meu fin de băut, o nouă categorie de deserturi delicioase Yoplait Chef de... şi un iaurt in ediţie specială de Paşti: Yoplait - Pască cu stafide.
Toate produsele sunt dezvoltate şi fabricate local, în fabrica Tnuva din Popeşti-Leordeni, un proiect greenfield, realizat în conformitate cu cele mai exigente standarde ale Uniunii Europene. Toate produsele au la bază lapte integral de cea mai bună calitate, cele mai atent selecţionate ingrediente, nu conţin conservanţi şi constituie o importantă sursă de calciu.
"Am lansat noile sortimente pentru că am dorit să venim în întâmpinarea consumatorilor care se orientează din ce in ce mai des către un mod de viaţă activ, sănătos, şi care aşteaptă de la noi soluţii în acest sens. Astfel, le oferim produse gustoase, sănătoase care satisfac şi cele mai rafinate şi exigente gusturi", spune Sagit Tzur Lahav, MK VP Tnuva România.
Tnuva, Iaurtul meu fin de băut este gândit special pentru cei care îşi doresc un produs răcoritor şi revigorant, dar în acelaşi timp la îndemână şi uşor de consumat. Produsul a obţinut deja rezultate foarte bune la testele comparative cu produsele similare existente pe piaţă.
"Ne înscriem în tendinţele actuale ale pieţei romaneşti, unde, potrivit unui studiu MEMBR, consumul de iaurt simplu de băut a crescut rapid în volum, cu mai mult de 60% în 2007 faţă de 2006, reflectând dorinţa consumatorilor de a avea la dispoziţie produse noi, potrivite nevoilor lor. Trăim în secolul vitezei şi asta se reflecta şi în obiceiurile de consum."
Tnuva lansează acum şi o variantă inedită a iaurturilor Yoplait, dedicată sărbatorilor de Paşti: Yoplait - Pască cu stafide. Comercializate într-un ambalaj cu un design deosebit, în spiritul sărbătorilor, noile iaurturi cu pască şi stafide se vor găsi pe piaţă în ediţie limitată pe perioada sărbătorilor de Paşti.
"Am fost plăcut surprinşi de succesul ediţiilor speciale Yoplait de Crăciun aşa că dorim şi în continuare să răsfăţăm consumatorii cu acest nou produs dedicat sarbatorilor pascale. Yoplait - Pască cu stafide este făcut dupa o reţetă specială, are un gust deosebit şi sperăm să îşi găsească un loc special în preferinţele consumatorilor. Ediţia specială Yoplait dedicată Crăciunului a contribuit la creşterea vânzărilor totale Tnuva, astfel încât suntem optimişti că publicul va descoperi cu plăcere acest produs", declară Sagit Tzur Lahav.
Continuând seria de lansări de primăvară, Tnuva introduce o noua gamă de iaurturi cu fructe Yoplait: Yoplait Chef de..., disponibilă în trei sortimente: Yoplait Chef de caise şi lemongrass, Yoplait Chef de căpşuni şi banane si Yoplait Chef de mere cu scorţişoară.
Cu această nouă gamă, experienţa gustului capătă noi valenţe: iaurtul cremos şi fin este aşezat pe un strat de fructe bogat şi delicios, iar rezultatul este un desert senzaţional şi răcoritor cu care consumatorii se pot răsfăţa în orice moment al zilei.
"Suntem într-un proces continuu de inovare, încercăm să dezvoltam produse noi, combinaţii delicioase şi surprinzătoare, iar cu această nouă gamă de deserturi am dorit să oferim consumatorilor experienţa răsfăţului suprem: fructele atent selecţionate, iaurtul proaspat şi cremos creeaza un desert savuros. Noile produse au obţinut rezultate foarte bune la toate testările, iar 90% din cei care le-au incercat şi-au exprimat dorinţa de a le achiziţiona", a mai adăugat Sagit Tzur Lahav.
Noile produse Tnuva vor fi prezente în toate oraşele din România, cu ajutorul extinsei reţele de distribuţie şi de vânzări Tnuva. Lansarea lor va fi însoţită de campanii de comunicare integrate incluzând TV, online, OOH, materiale de comunicare la raft şi campanie de relaţii publice.
Tnuva, cel mai mare producător de lactate din Israel, aduce pe piaţa din România know-how-ul acumulat în 80 de ani de experienţă, aplicat la toate nivelurile, de la materia primă folosită, la producţie, distribuţie, vânzare sau marketing. Ferma de lapte de la Adunaţii-Copăceni este un adevărat exemplu în această industrie.
În România, Tnuva este o companie locală, pentru că majoritatea celor peste 400 de angajaţi este de naţionalitate română, iar materia primă principală este locală. Tnuva România a fost fondată în anul 2004 de către Tnuva Israel în parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. Scopul companiei este să devină unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa extrem de competitivă a lactatelor din România, prin creşterea standardelor de calitate pentru produsele lactate şi prin revitalizarea domeniului producţiei de lactate din România.