Compania Tehnorul, cu marca sa înregistrată Top Sport, brand românesc în domeniu cu obiectul de activitate comercializarea produselor sport şi sportwear ale brandurilor din întreaga lume, anunţă că pentru a doua jumătate din 2022 este în graficul creşterilor înregistrate în 2021 (3% faţă de 2019) şi o cifră de afaceri de peste 4.120.000 euro, conform unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, în 2020, compania Tehnorul a atins valori mai mari - de peste 90% - provenite din mediul online, pe site-ul topsport.ro, deşi a înregistrat o scădere cu 7,5% din cifra de afaceri, în contextul pandemiei. În a doua jumătate a anului 2022, firma înregistrează o menţinere apropiată de creşterile din 2021, de 3% faţă de 2019, şi o cifră de afaceri de 4.120.000 euro.
Compania înfiinţată în anul 1994, cu capital integral românesc, comercializează branduri sport din întreaga lume (adidas, Emporio Armani EA7, Nike şi Jordan, Puma Columbia, Skechers şi altele) în 10 magazine fizice din ţară şi în cel online, topsport.ro.
Ultimii ani au fost marcaţi de provocări permanente, venite şi din partea competiţiei, în special a mariilor companii internaţionale care sunt mereu în căutare de noi pieţe de desfacere. Totuşi, magazinul online Top Sport este într-o poziţie constantă ca pondere, de 35% din cifra totală de afaceri a firmei.
Top Sport este prezent fizic în Craiova, Slatina, Piteşti, Alexandria şi Mediaş. Este unul dintre cele mai cunoscute magazine online româneşti de profil, condus de o echipă de manageri tineri şi parteneri ai companiei, care sunt promotori ai soluţiilor tehnice inovative, pentru a face din interacţiunea cu topsport.ro o experienţă de cumpărături atractivă şi facilă, bazată pe nevoile cumpărătorului şi pe dorinţa acestuia de a reveni.
"Faptul că firma noastră a ajuns să fie o afacere de familie ne motivează tot mai mult să încercăm să aducem pe piaţă produse sport de calitate, în locaţii care să reziste trecerii timpului şi schimbării preferinţelor clienţilor. Echipa care susţine magazinele fizice şi online este formată din circa 50 de membri, o echipă alături de care lucrăm zilnic pentru a putea să le oferim celor care aleg produsele din gama noastră o experienţă cât mai plăcută", a declarat Dan Birtu, managing partner al companiei.
Top Sport este business partner longeviv al adidas pe piaţa locală, a adus în România brandul EA7 (divizia Emporio Armani) cu peste 10 ani în urmă, a fost principalul reprezentant al brandului Puma în România şi unul dintre pionierii promovării brandului Skechers şi a multor altora de-a lungul timpului.
În ceea ce priveşte planurile de viitor ale companiei, obiectivul principal este dezvoltarea comerţului online, menţinerea rezultatelor magazinelor Top Sport şi introducerea de branduri noi în portofoliul propriu, se mai arată în comunicat.