TotalSoft, parte a grupului Logo începând cu anul 2016, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 19 milioane de euro, suita de soluţii Charisma având o pondere de 70% în totalul veniturilor companiei.
În primul trimestru al anului 2019, TotalSoft a raportat venituri de 5,4 milioane de euro, o creştere cu 16% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania, care anul acesta împlineşte 25 de ani de la înfiinţare, estimează venituri de 23 milioane de euro şi o EBIDTA de 3,7 milioane de euro pentru 2019.
Cei peste 1.000 de clienţi la nivel global ai TotalSoft sunt lideri în industrii precum leasing&credit, financiar-bancar, retail, agricultură, servicii, distribuţie, medical&farmaceutic, construcţii&proiectare, energie, utilităţi şi producţie. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri din 2018 este reprezentată de soluţiile Charisma ERP (50%), Charisma HCM (20%) şi soluţiile dezvoltate pe tehnologii Microsoft (6%). Aceleaşi procente sunt estimate şi pentru veniturile TotalSoft din 2019.
"După integrarea în grupul internaţional Logo, TotalSoft a trecut printr-o perioadă de reorganizare şi regândire a strategiei de dezvoltare. Democratizarea tehnologiei devine noul driver al companiei, care îşi pune amprenta asupra strategiei de produs în 2019-2020. Dezvoltăm noi platforme software cu accent pe accesibilitate, prin integrarea facilă cu terţe soluţii, trecerea în cloud şi adoptarea de noi tehnologii. Totodată, investim în integrarea tehnologiilor AI, IoT şi chatbot în aplicaţiile de business Charisma, pentru transformarea proceselor de business şi optimizarea soluţiilor curente. Echipele de R&D şi cel de business development s-au dezvoltat semnificativ în ultima perioadă, pentru a susţine toate aceste proiecte", a declarat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.
Majoritatea veniturilor provin din piaţa locală (65%), însă ponderea cifrei de afaceri din extern este în creştere. Pe fondul planurilor de extindere în afara ţării prin soluţiile Charisma Financial Services, Charisma ERP, Charisma HCM, Charisma Medical Software, în următoarea perioadă, balanţa se poate înclina în favoarea proiectelor din afara ţării.
În prima parte a anului 2019, businessul TotalSoft a înregistrat un trend de creştere din mai multe puncte de vedere. Pe de-o parte, au fost dezvoltate noi proiecte şi module pentru clienţii existenţi, pe de altă parte TotalSoft şi-a completat portofoliul de clienţi cu nume importante din educaţie, oil&gas, turism, construcţii, sănătate şi servicii.