Transavia iniţiază programul "Autentic Românesc"

V.G.
Companii / 10 octombrie 2022

Transavia iniţiază programul "Autentic Românesc"

TRANSAVIA, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase şi sustenabile mărci româneşti, cu scopul creării de conţinut şi de noi experienţe pentru consumatori, potrivit unui comunicat de presă remis astăzi redacţiei.

Conform sursei citate, startul proiectului marchează astfel şi "Ziua Naţională a produselor agroalimentare româneşti", sărbătorită anual pe 10 octombrie.

Startul programului Autentic Românesc este marcat de colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (TRANSAVIA), retailer-ului de mobilier Mobexpert, pastelor Monte Banato (Pangram Reşiţa) şi vinurilor Cramelor Recaş, oferind în mediile digitale conţinut gastronomic şi de lifestyle original.

"Acest demers este o oportunitate de unire a forţelor proprietarilor de mărci româneşti pentru a-şi inspira publicurile şi a le reaminti rolul esenţial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităţilor: de la consumatori, angajaţi şi parteneri de afaceri. Urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună cu partenerii noştri din acest proiect, să creştem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România, fiindcă ştim că brand-urile româneşti mai au, încă, de recuperat la acest capitol. Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creşterea ataşamentului faţă de mărcile româneşti, la generarea de venituri, de locuri de muncă şi la îmbunătăţirea reputaţiei naţionale şi la păstrarea unor tradiţii de realizare a produselor", declară Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.

Programul Autentic Românesc va spori vizibilitatea mărcilor partenere prin modalităţi inedite şi surprinzătoare: de la reţete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, de la crearea de conţinut original, la construirea unor experienţe exclusiviste pentru consumatorii români, în cadrul unor evenimente, festivaluri sau excursii ori VIP dinners.

"La Cramele Recaş, fiecare activitate pe care o derulăm în mod sustenabil pentru comunitatea noastră are la bază principiile unui business autentic românesc, dezvoltat cu ajutorul pasiunii, dedicării şi a respectului pentru iubitorii vinului din soare de pe plai bănăţean. Colaborarea alături în acest proiect ne bucură şi ne reconfirmă că pasiunea e "ingredientul" principal ce reuneşte întreaga activitate a partenerilor implicaţi. Prin intermediul acestui parteneriat ne dorim să continuăm procesul de promovare al vinului românesc în rândul comunităţii noastre", declară Paul Aparaschivei, Director de Marketing Cramele Recaş.

"Ştim cât de mult apreciază clienţii noştri autenticitatea şi lucrurile de calitate făcute cu dragoste şi respect. Aşa că ne-am bucurat să găsim şi alte companii româneşti cu valori comune, alături de care să construim experienţe valoroase pentru consumatori", spune Margareta Vieriu, Director Marketing PANGRAM SA România.

Un recent studiu sindicalizat, susţinut şi de TRANSAVIA, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenţi, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.

"Mobexpert acordă o importanţă deosebită produselor realizate în România, create de designerii noştri şi realizate în fabricile proprii. Inovăm constant pentru că ne dorim să fim cât mai aproape de clienţii noştri şi să le oferim produse de calitate la preţuri corecte. În plus, producţia în fabricile locale ne ajută să oferim produse noi, în tendinţe, şi cu termene de livrare rezonabile. Colecţia Fabricat în România din portofoliul Mobexpert este în topul preferinţelor clienţilor noştri. Faptul că 60% dintre ei cumpără piese de mobilier şi decoraţiuni realizate pe piaţa locală este un motiv de bucurie şi de mândrie", transmite spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.

Proiectul Autentic Românesc se înscrie în misiunea TRANSAVIA de a contribui la calitatea vieţii oamenilor, asigurând hrană sustenabilă, sănătoasă şi sigură, de la bob la furculiţă, şi de a avea un impact pozitiv în societate, se precizează în comunicat.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. BRAVO.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb