Valoarea totală a tranzacţiilor realizate în primul semestru al anului prin aplicatiile de e-commerce bazate pe platforma integrată Teamshare a fost de 18 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când acestea erau la nivelul de 13 milioane de euro, informează un comunicat remis redacţiei.
Cea mai mare sumă tranzacţionată în primele şase luni prin Teamshare, platforma românească de e-commerce dezvoltată de Entelion Software, a fost de circa 24.000 de lei (TVA inclus), printr-un site B2C, reprezentând o comandă de materiale de construcţii şi amenajări, lansată de o persoană fizică.
Fiind o platformă de e-commerce care se adresează în principal companiilor tip B2B, clienţii din această categorie au generat aproximativ 75% din totalul valoric al tranzacţiilor în prima jumătate a anului, restul tranzacţiilor provenind de la clienţii B2C.
Teamshare a atras 23 noi clienţi în această perioadă, dintre care o treime sunt de profil B2C, restul fiind B2B, dar şi cu componentă de B2C, activând în domenii diverse, de la piese şi accesorii auto, parafarmaceutice şi cosmetice, până la bunuri de larg consum, precizează comunicatul trimis de către Teamshare.
La momentul actual, platforma Teamshare este integrată cu 16 aplicaţii ERP, dintre care trei au fost realizate în prima parte a anului: Microsoft Dynamics NAV, Transart Neomanager şi B-ORG, WinMentor şi WinMentor Enterprise, Asis ERP, Platphorma ERP, Soft Expert, Facturis, AttoSoft MyManager, Abstract Connection ERP, RVX Manager ERP, Unisoft Romania ACT DMS, Contab SQL, Divalto Franţa, 1Solution Rusia.
Tot în prima jumătate a anului, "Teamshare a implementat plata cu cardul de debit şi rate prin MobilPay.ro, a realizat integrarea cu platforma cloud pentru newsletter Newsman.ro şi cu platforma de remarketing Retargeting.biz, finalizând de asemenea implementarea unei interfeţe prin care clienţii pot să îşi listeze produsele, să preia comenzile şi să trimită facturile în platforma eMAG Marketplace.
Tipurile de business-uri către care se adresează în principal o platformă integrată de e-commerce sunt companiile B2B care comercializează produse online, cu mulţi parteneri şi un volum ridicat de comenzi, cu operaţiuni multiple, care au nevoie de optimizarea şi sincronizarea tuturor acestor procese. O afacere B2B care foloseşte o astfel de platformă îţi poate creşte vânzările cu 15%-25% într-un interval de câteva luni, în timp ce costurile de procesare a comenzilor s-ar reduce cu aproximativ 30%", se mai arată în comunicat.
Teamshare este o platformă de e-commerce integrată cu sisteme de contabilitate şi gestiune ERP, care se adresează atât clienţilor business to business, cât şi business to consumer. Platforma este folosită în prezent de peste 200 de clienţi din România şi ţări ca Marea Britanie, Franţa, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltată de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezentă pe piaţa din România din 2003.