Trei tineri români, pasionaţi de motociclism, şi-au propus să relanseze pe piaţa locală brandul Mobra, marcă de motociclete populară în România, informează un comunicat remis astăzi redacţiei.
Primul pas din planul lor vizează deschiderea magazinului Mobra Shop, care va comercializa echipamente şi accesorii de profil. Pe termen mediu, fondatorii vizează repornirea producţiei motocicletelor emblematice Mobra.
Astfel, Dragoş Paise, Andrei Postelnicu şi Radu Gherasim au inaugurat vineri, 4 decembrie, Mobra Shop, un magazin care îşi propune să devină principala sursă de îmbracăminte şi accesorii pentru motociclişti. Magazinul din Bucureşti are o suprafaţă de peste 100 mp şi pune la dispoziţia clienţilor peste 1.000 de articole.
"Ne-am propus ca, prin gama largă de articole comercializate, să transformăm această pasiune într-un stil de viaţă modern, în care costumul de motociclist nu este un simplu "echipament", ci o demonstraţie de stil a celui care îl poartă", a declarat Dragoş Paise, unul dintre fondatorii Mobra Shop.
Potrivit celor trei antreprenori, Mobra Shop reprezintă prima etapă din planul acestora, care are ca obiectiv final relansarea motocicletelor Mobra în România.
"Astfel, pasionaţii de motorete, scutere şi motociclete, amatori sau profesionişti, se vor putea bucura de un brand 100% românesc, cu istorie. Fabrica din România va produce o gamă largă de produse, de la motorete, la scutere şi motociclete, cu motoare începând de la 50 cc până la capacităţi mari", arată comunicatul citat.
Investiţia în designul şi asamblarea în Romania a noilor modele este estimată la peste 500.000 euro, în acest moment existând discuţii cu companii de tehnologie şi design consacrate pentru proiectarea acestora.