"Tymbark Maspex" România - cifră de afaceri estimată de 50 milioane de euro

A.D.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 19 octombrie 2007

Creştere cu 20% a veniturilor din vânzarea de produse instant, în trimestrul III din 2007

Compania Tymbark Maspex România a relansat în această lună, sub o nouă înfăţişare, marca La Festa, una dintre cele mai vechi şi apreciate mărci din portofoliu. Această relansare vine în contextul în care producătorul de băuturi răcoritoare şi produse instant Tymbark Maspex România a înregistrat în al treilea trimestru al acestui an o creştere cu 20% a veniturilor din vânzarea de produse instant, comercializare sub brandul La Festa, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Majorarea a avut loc pe fondul diversificării gamei sortimentale, dar şi a solicitărilor mai mari din partea consumatorilor, divizia de produse instant reprezentând o parte considerabilă din afacerea grupului.

Compania a anunţat pentru 2007 o cifră de afaceri estimată la aproximativ 50 milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul trecut, când a fost atins un nivel de 43 milioane de euro.

În prezent, compania Tymbark Maspex România produce în fabrica sa de la Vălenii de Munte Cappuccino la Festa, Ciocolată Caldă La Festa, La Festa 3 în 1, sucul de morcovi şi fructe Tedi, nectarurile Carrotella, nectarurile Ciao şi toate sucurile Tymbark.

Tymbark Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa International, operaţiunea de rebranding având loc în anul 2006. Compania are un număr aproximativ de 600 de angajaţi şi deţine o fabrică la Vălenii de Munte, certificată ISO 9001/2000. Portofoliul companiei include, alături de marca La Festa, pe divizia de produse instant, ceaiuri granulate Ekoland, crema pudră pentru cafea Coffetta şi cacao granulată Brumi pentru copii, tot sub acest brand lansând în acest an şi cereale pentru consum Brumi. Pe divizia de sucuri, compania deţine următoarele brand-uri: Tedi, suc de morcovi şi fructe destinat copiilor, Tymbark, sub umbrela căruia se află toate categoriile de produs: nectar, juice 100% şi still drink, precum şi alte brand-uri , cum ar fi: Carrotella, Ciao, Duo Fruo şi Figo. Compania mamă, Maspex Wadowice, are o istorie de peste 17 ani, fiind originară din Polonia şi având filiale dezvoltate în 8 ţări (incluzând Polonia).

Tymbark Maspex România este centrul de coordonare pentru Europa de Est, asigurând producerea, comercializarea şi promovarea produselor Maspex în România, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia, Turcia, Ungaria şi Serbia.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb