Tymbark Maspex Romania lansează băutura răcoritoare Tedi Play

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 9 aprilie 2008

Compania Tymbark Maspex România lansează Tedi Play, o gamă de băuturi răcoritoare necarbonatate, ambalate prin tehnologia TOP ASEPTIC. Această tehnologie inovatoare presupune sterilizarea ambalajului şi a sistemului în care are loc umplerea recipientului cu produs lichid.

Tehnologia Top Aseptic asigură o calitate excepţională a produsului timp îndelungat. Sucul este ambalat în condiţii aseptice, într-un sistem închis, din care a fost eliminat oxigenul. La început, lichidul este adus la o temperatură înaltă pentru câteva secunde, timp suficient pentru a distruge toate bacteriile. În absenţa oxigenului, produsul nu mai poate fi expus ulterior contactului cu micro-organisme, şi astfel beneficiază de o durată de valabilitate mai mare fără a fi nevoie să se adauge conservanţi. Produsul îşi păstrează neschimbate calităţile, fiind protejat de o folie aseptică, poziţionată sub capac.

Tedi Play bautura răcoritoare, extensie a gamei Tedi. Tedi Play se încadrează în categoria still drink, având un conţinut de morcovi şi fructe ridicat. Gama Tedi Play este disponibilă, începând cu luna martie, în patru sortimente: Morcov-zmeură-lămâie verde-mere, Morcov-căpşuni-lămâie verde-mere, Morcov-cireşe-lămâie verde-mere şi Morcov-portocale roşii- lămâie verde-mere, într-un ambalaj tip PET de 400 ml, uşor de manevrat. Produsul beneficiază de un design atractiv, etichetă sleeve total şi are un capac tip "sport cap" foarte practic pentru copii.

"Prin lansarea acestui produs - Tedi Play - urmărim creşterea cotei de piaţă pe segmentul still drink al companiei. De asemenea, avem convingerea că ambalajul atractiv şi conţinutul ridicat de fructe şi morcovi vor poziţiona produsul în topul preferinţelor consumatorilor", a spus Mirela Bojină, Junior Brand Manager Tedi în cadrul Tymbark Maspex Romania.

Nucleul principal al consumatorilor de produse din această gamă este format din copii cu vârsta cuprinsă între 4 şi 14 ani şi mamele acestora, femei cu educaţie medie şi peste medie, venit mediu spre ridicat, trăind în mediu urban.

Campania de comunicare aduce Tedi Play aproape de copii şi mame. Campania media de promovare a gamei Tedi Play include două spoturi TV, unul dedicat copiilor şi celălalt dedicat mamelor. Această campanie se va desfăşura începând cu data de 4 aprilie, pe cele mai importante posturi TV. De asemenea, campania de promovare include se va realiza şi prin intermediul altor canale de comunicare: printuri în reviste şi promovare outdoor la nivel naţional, prin amplasarea de mesh-uri în mari oraşe ale ţării şi decorarea celor mai importante staţii de metrou din Bucureşti.

Produsul este comercializat şi pe alte pieţe unde activează grupul Maspex, cum ar fi: Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Lituania şi Bulgaria.

Tymbark Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa International, operaţiunea de rebranding având loc în anul 2006. Compania are un număr aproximativ de 600 de angajaţi şi deţine o fabrică la Vălenii de Munte, certificată ISO 9001/2000. Portofoliul companiei include, alături de marca La Festa, pe divizia de produse instant, ceaiuri granulate Ekoland, crema pudră pentru cafea Coffetta şi cacao granulată Brumi pentru copii, tot sub acest brand lansând în acest an şi cereale pentru consum Brumi. Pe divizia de sucuri compania deţine următoarele brand-uri: Tedi, suc de morcovi şi fructe destinat copiilor; Tymbark, sub umbrela căruia se află toate categoriile de produs: nectar, juice 100% şi still drink, precum şi alte brand-uri, cum ar fi: Carotella, Ciao, Duo Fruo şi Figo. Compania mamă, Maspex Wadowice, are o istorie de peste 17 ani, fiind originară din Polonia şi având filiale dezvoltate în 8 ţări (incluzând Polonia).

În prezent, Tymbark Maspex România produce în fabrica sa de la Vălenii de Munte toate produsele sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao si Figo precum şi produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Caldă La Festa, La Festa 3în1).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb