UNIQA, ÎN PRIMELE ŞASE LUNI DIN 2022: Rezultate solide, susţinute de asigurările non-auto şi îmbunătăţirea continuă a profitabilităţii

V.G.
Companii / 24 august 2022

Rezultate solide, susţinute de asigurările non-auto şi îmbunătăţirea continuă a profitabilităţii

Rezultatele companiilor UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă pentru prima jumătate a anului 2022 au continuat să se consolideze în acord cu strategia asumată pentru dezvoltarea activităţii în mod durabil, păstrând în centru experienţa oferită clienţilor, arată un comunicat transmis redacţiei.

Potrivit sursei citate, UNIQA Asigurări a raportat prime brute subscrise în valoare de 24 milioane euro, conform IFRS, pe segmentul asigurărilor non-auto, în creştere cu 29% comparativ cu primele şase luni din 2021.

Asigurările de locuinţă şi bunuri rămân principalul contributor la rezultatele companiei în zona clienţilor retail, înregistrând un volum al vânzărilor cu 16% mai mare la jumătatea anului 2022, faţă de cel din acelaşi interval al anului anterior.

Pe segmentul soluţiilor de protecţie financiară pentru companii, UNIQA a continuat să îşi dezvolte activitatea, asigurările de incendiu şi răspunderi având o contribuţie semnificativă la rezultatele din primul semestru al anului 2022.

În zona asigurărilor auto, volumul vânzărilor înregistrate pentru CASCO în primele şase luni ale acestui an a continuat să se restrângă faţă de cel din perioada similară a anului trecut, sub efectul măsurilor aplicate pentru calibrarea produselor la actualul context inflaţionist, dar şi în acord cu obiectivul constant de îmbunătăţire a calităţii portofoliului companiei pe acest segment.

"Activitatea noastră se dezvoltă, mai departe, în zonele care ne oferă oportunităţi de creştere sustenabilă şi îmbunătăţire continuă a experienţei oferită clienţilor. Mergem hotărât în direcţia trasată de strategie şi continuăm să înregistrăm rezultate solide. Credem că putem face lucrurile tot mai bine, pentru a fi mai aproape de clienţi, cu soluţii de asigurare potrivite stilului lor de viaţă şi conectate la trendurile actuale, oferindu-le o varietate de opţiuni în ceea ce priveşte modalităţile de achiziţie, atât în interacţiunea cu specialiştii noştri, cât şi în mediul online. De asemenea, suntem tot mai prezenţi în comunitatea de afaceri, prin soluţii de protecţie financiară adaptate nevoilor specifice ale companiilor. Pe acest segment, UNIQA trece de la o viziune axată pe produs, la o viziune completă, pe domenii de activitate. Astfel, ne poziţionăm drept experţi în ceea ce priveşte protecţia financiară pentru industriile relevante, iar companiile de top se bazează pe soluţiile de asigurare de la UNIQA, integrându-le în procesele care susţin dezvoltarea durabilă a acestor afaceri", a declarat Paul Cazacu, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări.

UNIQA Asigurări de viaţă a înregistrat în primul semestru din 2022 prime brute subscrise din vânzarea asigurărilor de viaţă în valoare de 14 milioane euro, conform IFRS, în creştere cu 24%, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Asigurările de viaţă destinate produselor de creditare şi asigurările de viaţă tradiţionale au avut cea mai importantă contribuţie la aceste rezultate.

"În prima jumătate a anului, activitatea UNIQA pe segmentul asigurărilor de viaţă a continuat să crească din perspectiva volumului de vânzări şi a profitabilităţii. Avem produse competitive şi lucrăm continuu pentru a le îmbunătăţi şi a le aduce mai aproape de nevoile clienţilor noştri. Totodată, diversificăm canalele de distribuţie, astfel încât aceste produse să fie la îndemâna clienţilor, prin rapiditatea şi uşurinţa cu care pot fi accesate. Dincolo de aceste aspecte, credem că este important să fim alături de clienţi pentru a-i ajuta să înţeleagă mai bine rolul protecţiei financiare, în special în momentele dificile din perspectivă economică. În acest context, asigurarea funcţionează ca o plasă de siguranţă, fiind nu doar o modalitate de a proteja bunurile, ci şi o oportunitate de a deprinde conduita şi disciplina de economisire", a precizat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurări de viaţă.

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au înregistrat în primele şase luni din 2022 un volum total al primelor brute subscrise de aproape 53 milioane euro, conform IFRS, în creştere cu 4,3%, comparativ cu perioada similară din 2021.

Profitul net cumulat al celor două companii UNIQA la finalul lunii iunie 2022 este de 4 milioane euro, conform IFRS, în creştere cu 8% faţă de primul semestru din 2021, adaugă sursa citată.

UNIQA continuă să dezvolte soluţii moderne şi complete de protecţie prin asigurare, conectate la nevoile şi tendinţele actuale. Astfel, compania susţine dezvoltarea alternativelor de smart mobility şi a lansat un nou produs de tip affinity, unic la nivelul pieţei din România, pentru asigurarea trotinetelor şi bicicletelor electrice achiziţionate din magazinele partenerilor UNIQA. Complementar, compania a dezvoltat asigurarea de răspundere civilă şi accidente persoane, adresată proprietarilor de vehicule aparţinând acestei categorii.

În primul semestru din 2022, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au înregistrat un număr total de 92 de petiţii, în scaădere uşoară faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021. Dintre acestea, 80 au fost petiţii unice şi 12 petiţii conexe. Astfel, UNIQA este, în continuare, una dintre companiile de asigurari din Romania cu cele mai puţine nemulţumiri adresate de către clienţi. Acest aspect, alături de scorul de satisfacţie a clienţilor, de 4.6 din 5, rezultat din sondajele derulate în perioada ianuarie - iunie 2022, reprezintă repere importante în ceea ce priveşte calitatea produselor şi serviciilor oferite de companie.

UNIQA are o istorie de peste 10 ani în piaţa asigurărilor din România şi beneficiază de peste 200 de ani de experienţă, ca parte dintr-un grup financiar internaţional, cu o prezenţă tot mai puternică la nivel european. Potrivit noului model de afaceri, compania poziţionează în centrul activităţii nevoile clienţilor, adresate specific pe segmentele Retail, Bancassurance şi Corporate & Affinity, oferind produse şi servicii relevante, accesibile şi inovatoare, la nivelul celor mai înalte standarde de calitate, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb