URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, a înregistrat o creştere semnificativă, de 30%, a cifrei de afaceri în anul financiar aprilie 2006 - martie 2007. Volumul vânzărilor de bere al companiei a crescut cu 23% faţă de anul anterior, peste creşterea de aproximativ 20% a pieţei berii din România. După constrângerile de capacitate din primul trimestru, în a doua jumătate a anului financiar volumul vânzărilor de bere a înregistrat o creştere importantă, de 42%.
Aceste rezultate se datorează în principal performanţei mărcilor URSUS Breweries, susţinută de investiţiile făcute în extinderea capacităţii de producţie şi îmbuteliere a fabricii de la Buzău. Anul trecut, Timişoreana a fost brandul cu cea mai rapidă creştere de pe piaţa berii din România, de 59%, datorită lansării cu succes a ambalajului PET în luna iulie 2006. În ultimul trimestru al anului financiar (ianuarie - martie 2007), Timişoreana şi-a dublat vânzările în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior, continuându-şi astfel evoluţia spectaculoasă din 2006.
În 2006, URSUS Breweries a demarat la Buzău două proiecte de investiţii cu o valoare totală de 50 milioane de euro. Aceste proiecte sunt programate a fi finalizate la sfârşitul acestei luni, având ca rezultat o capacitate totală a companiei de 4,5 milioane hl. Astfel, investiţiile totale ale grupului SABMiller în România au ajuns la aproximativ 200 milioane de euro.
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea producător de bere din România, cu o cotă de piaţă de 24% (conform MEMRB). Compania, cu sediul în Bucureşti, deţine 4 fabrici de bere, în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, şi peste 1.300 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Stejar şi Pilsner Urquell.