Producătorul de echipamente electrocasnice premium Miele a înregistrat o creştere de 82% a vânzărilor pe piaţa din România în primul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania, care se aşteptă la menţinerea trendului de creştere pe parcursul întregului an.
Creşterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie - martie 2015 a fost susţinută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piaţa Presei, Bucureşti; încheierea de noi parteneriate şi extinderea reţelei de distribuţie, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.
Loredana Butnaru, director de vânzări al Miele România, a declarat: "Piaţa de electrocasnice premium din România este în creştere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România. Ne aşteptăm ca evoluţia vânzărilor de produse electrocasnice premium Miele să se menţină pe tot parcursul acestui an şi suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o creştere susţinută pentru următorii 5 ani".
În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piaţa locală.
La începutul anului, Miele a lansat în România şi un showroom online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din Bucureşti, precum şi la partenerii din ţară. Acest parteneriat este un proiect singular în România şi va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piaţa locală, în 2015.
În prezent, Miele România are o reţea de 30 parteneri şi 55 de magazine şi va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezenţa în magazine offline.