Konica Minolta România a raportat vânzări în creştere cu 71% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu perioada similară a anului precedent, şi a avut în anul 2006 o cotă de piaţă de 41,5% în unităţi vândute şi 40,5% în valoare, potrivit unui comunicat remis ieri de companie.
În acest an, Konica Minolta România a lansat 25 de produse noi, în segmentul echipamentelor multifuncţionale şi al imprimantelor.
Compania previziona în luna martie o menţinere a ritmului de creştere a cifrei de afaceri cu peste 20% anul acesta, până la 15 milioane de euro şi a poziţiei de lider pe piaţa de multifuncţionale laser color destinate mediului office.
Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru copiatoare, faxuri, imprimante, echipamente multifuncţionale şi oferă soluţii complete de management al documentelor. Înfiinţată în octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, ca urmare a fuziunii dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi canalele de vânzări ale Minolta România. Reţeaua de distribuţie este de peste 200 de parteneri.