Mazda a obţinut în luna martie 2,1% cotă de piaţă pe segmentul autovehiculelor de import. Luna trecută, compania a comercializat 127 de unităţi pe piaţa locală, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, în timp ce piaţa de import a scăzut cu 43%, informează un comunicat remis redacţiei.
Cel mai vândut model al constructorului a fost Mazda2, cu 66 de unităţi vândute, urmat de Mazda CX-7 cu 28 de unităţi. Astfel, pe segmentul SUV, Mazda CX-7 a obţinut o cotă de piaţă de 6,7% fiind al doilea cel mai vândut model din clasa sa şi devansând în luna martie concurenţi precum BMW X3, Ford Kuga sau Honda CR-V.
În acelaşi timp, Mazda Motor Europe a încheiat anul fiscal 2009 (aprilie 2009 - martie 2010) în creştere în 14 ţări, raportând totodată şi evoluţii pozitive pentru luna martie.