Importatorul mărcii japoneze "Mazda" în România a vândut anul trecut 836 de maşini, cu 11% mai mult faţă de 2009, creştere susţinută în principal de modelele CX-7 şi Mazda3, a anunţat "Mazda" România. "Deşi piaţa auto a continuat să scadă în 2010, "Mazda" a reuşit să crească volumul vânzărilor, în principal prin prisma evoluţiei foarte bune a două dintre cele mai populare modele, CX-7 şi Mazda3, ambele cu creşteri mai mari de 30%. Dorim să menţinem acest trend şi în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unităţi vândute şi o cotă pe segmentul de automobile de import de 1,2%", a declarat Cristian Rigu, country manager "Mazda" România.
Cea mai importantă creştere a vânzărilor a fost înregistrată de modelul CX-7, de 38% (138 unităţi), urmat de Mazda3, care a avansat cu 34% (333 unităţi), şi Mazda 2, model ale cărui livrări au urcat cu 15% faţă de 2009.