Miele, companie ce produce echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat o creştere de 82% a vânzărilor pe piaţa din România în primul trimestru din 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Potrivit companiei, aceasta este cea mai mare creştere trimestrială a vânzărilor înregistrată de Miele în România. În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piaţa locală.
"Piaţa de electrocasnice premium din România este în creştere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România," declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România: "Ne aşteptăm ca evoluţia vânzărilor de produse electrocanice premium Miele să se menţină pe tot parcursul acestui an şi suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o creştere susţinută pentru urmatorii 5 ani".
Creşterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie - martie 2015 a fost susţinută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piaţa Presei, Bucureşti; precum şi de încheierea de noi parteneriate şi de extinderea reţelei de distribuţie.
La începutul anului, Miele a lansat în România şi showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din Bucureşti, precum şi la partenerii din ţară. Acest parteneriat este un proiect singular în România şi va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piaţa locală, în 2015.
În prezent, Miele România are o reţea de 30 parteneri şi 55 de magazine şi va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezenţa în magazine offline.
Miele are peste 17.660 de angajaţi, prezen"i în 47 de ţări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2013/2014 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.
Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator. În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.