Rezultatele financiare ale Huawei Consumer Business Group din prima jumătate a anului sunt de 454 miliarde CNY, cu o creştere de 13,1% faţă de anul trecut, şi o marjă de profit net de 9,2%, anunţă un comunicat de presă al companiei.
Cele trei unităţi de business ale companiei - Huawei Carrier Business, Huawei Enterprise şi Huawei Consumer Business Group - au obţinut venituri în valoare de 159,6 miliarde CNY, 36,3 miliarde CNY, respectiv 255,8 miliarde CNY.
În ultima perioadă, tehnologiile informaţiei şi comunicaţiilor (TIC) au devenit esenţiale pentru combaterea virusului şi pentru redresarea economică. Huawei şi-a reiterat angajamentul de a colabora cu operatorii şi partenerii din industrie pentru a menţine operaţiuni de reţea stabile, pentru a accelera transformarea digitală şi pentru a sprijini eforturile de izolare a focarelor locale şi redeschidere a economiilor locale.
Datorită mediului extern complex, colaborarea deschisă şi încrederea în valorile globale sunt mai importante ca niciodată. Huawei a promis să îşi îndeplinească în continuare obligaţiile faţă de clienţi şi furnizori şi să contribuie la dezvoltarea tehnologică şi a economiei digitale globale, indiferent de provocări.